פרסום ראשון: בעקבות הלחץ הציבורי, הפוסטרים של ג'יי סי דקו ומשרדי הפרסום השונים בקמפיין השמנת היתר יוסרו ויוחלפו היום

השלט החלופי של ג'יי סי דקו והשמנת היתר
השלט החלופי של ג'יי סי דקו והשמנת היתר

בעקבות פניות הציבור והדיון שנוצר סביב קמפיין השמנת יתר בקרב ילדים, חברת המדיה ג'יי סי דקו (JCDecaux) אשר אמונה על הקמפיין הקהילתי בו נטלו חלק משרדי הפרסום, עתידה היום במהלך הלילה להחליף את הפוסטרים הקיימים שעלו בתחילת השבוע, לפוסטרים חדשים שישאו את המסר החדש: "עכשיו כשהפוסטרים ירדו, זה נשאר רק בידיים שלך".

השלט החלופי של ג'יי סי דקו והשמנת היתר
השלט החלופי של ג'יי סי דקו והשמנת היתר

ממשרד יחסי הציבור 'יפה אפרתי תקשורת' נמסר: בחברה קשובים לרחשי הציבור, מטרת הקמפיין שהייתה העלאת מודעות בנושא השמנת יתר, הושגה ועל כך אנו שמחים.

בכל שנה, JCDecaux מזמין את כל משרדי פרסום להשתתף בקמפיין בנושא חברתי אחר. השנה הנושא שנבחר הינו השמנת יתר בקרב ילדים. בשנים קודמות עסקנו בנושאים כמו: איכות הסביבה, בטיחות בדרכים ו אימוץ חיות מחמד.

אנו מעניקים חופש מוחלט למשרדי הפרסום לבטא את עצמם, לא קיימנו כל בחירה מבין העבודות שנשלחו. בדף הפייסבוק שלנו נתנו ההזדמנות לציבור הרחב להביע את דעתו ורעיונותיו בנושא, בהתחשב בכמות הגדולה של הפוסטרים שהתקבלו, נאלצנו לבחור שלושה מהם. כפי ששמנו דגש בפני משרדי הפרסום והגולשים בעמוד הבעיה של השמנת יתר משפיעה על 1 מכל 4 ילדים בישראל .

בהתחשב במטען הרגשי לבעיה זו המשפיעה על הילדים שלנו, אנו מבינים כי התוכן של כמה יצירות יצר דיון חברתי רחב וזאת מטרת הקמפיין , למצוא פתרונות, באותו האופן זה עבד במקרים הקודמים שתמכנו וקידמנו. מטרתו אינה לגרום אי נעימות או לעג כלפי ילדים אלא להעביר את חשיבות המסר ולהעלות את המודעות לבריאות והמשמעויות של השמנת יתר בקרב ילדים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. [[[[ היוש ]]]

    קרה מקרה והאייטם הנ"ל עלה במקביל לשדרוג בלתי מתוכנן ברכיבי השרת, כתוצאה מכך חלק מהתגובות באייטם נמחקו ללא יכולת שיחזור… עם המגיבים הסליחה 🙁

  2. אנשים דיברו על הקמפיין הגרוע, לא על המודעות. עכשיו עושים קמפיינים גרועים כדי להעלות מודעות? זו השיטה החדשה?

    מה קרה? לא מספיק יצירתיים כדי להמציא משהו מקורי וחכם?

    בושה למשרד הפרסום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים