קרין שיפטר-מאור מונתה לסמנכ"לית שיווק בינלאומי של Tiny Love

קרין שיפטר מאור
קרין שיפטר מאור

קרין שיפטר-מאור מונתה לסמנכ"ל שיווק בינלאומי של חברת מוצרי ההתפתחות לתינוקות Tiny Love (טייני לאב), שהוקמה ב-1993 על ידי שושי ואיציק אורן, מייסדי חברת 'שילב'. כזכור, ב-2014 מכרה קבוצת שילב את 'טייני לאב' לחברת דוראל תעשיות הקנדית (DOREL industries inc) בסכום המוערך בכ-50 מיליון דולר. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על האסטרטגיה השיווקית של החברה, מערך הדיגיטל, המרקום, המחקר והפיתוח העסקי.

Tiny Love
Tiny Love

בתפקידה האחרון שימשה שיפטר-מאור כסמנכ"ל שיווק גלובלי של רשת בתי הקולנוע השנייה באירופה, תחת קבוצת תיאטראות. קודם לתפקיד זה ניהלה את השיווק של טבעול ובעברה כיהנה בכמה תפקידים בקונצרן תנובה, בניהם סמנכ"ל שיווק של תנובה ארה"ב. שיפטר-מאור, בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.

לדברי פרדי אבוקרט, מנכ"ל Tiny Love: "קרין מביאה עימה ניסיון רב בתפקידי ניהול בכירים וידע נרחב בניהול מערכי שיווק בינלאומיים. כישוריה וניסיונה העשיר יהוו בסיס להמשך הצלחתנו בעולם ויתרום לקידום הפעילות העסקית של החברה."

Tiny Love היא חברה בינלאומית המתמחה בפיתוח פתרונות חכמים וחדשניים, המתאימים לצרכים המשתנים של תינוקות והורים מלידה ועד גיל שנתיים. מוצרי החברה עטורי פרסים בינלאומיים ומשווקים בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם. החל מ-2014, החברה, שבסיסה בישראל, הינה חלק ב-Dorel Industries, שהינה מובילה עולמית במוצרי תינוקות וילדים ואופניים. פורטפוליו המותגים של דוראל כולל מותגים גלובליים ביניהם; Maxi-Cosi, Quinny, Cosco.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים