פרסום ראשון: האם חבר הכנסת ינון מגל צורך סמים? התמונה הגנוזה של חברו דוד ורטהיים

ינון מגל
ינון מגל

ינון מגל, חבר הכנסת ממפלגת הבית היהודי, בעברו העורך הראשי של פורטל וואלה! לכאורה מרשה לעצמו משהו שלמרבית הישראלים אסור, צריכה/אחזקת סמים, במקרה הזה קנאביס. בתמונה שצולמה לפני כ-40 דקות (4.8 בחצות לערך) ועלתה בפרופיל של דוד ורטהיים (הסטטוס הוסר לאחר הפרסום במזבלה), העורך הראשי של וואלה! ברנז'ה ומקורבו של חבר הכנסת, נראה מגל יושב מחויך על הספה, על פניו ב"ראש טוב" איך שאומרים. חדי העין ששלחו למזבלה את התמונה, הצביעו על מה שנראה כמו שקית עם חומר החשוד כסם הקנאביס וצלחת של קססה על השולחן.

ינון מגל, קנאביס, ובוני הכלב
ינון מגל, קנאביס, ובוני הכלב

>> צפו גם: הרשת מגיבה לתמונה של ינון מגל

התגובות לתמונה לא איחרו להגיע; "ושקית עם פרחים על השולחן? ג׳יזס, אתם ילדים בני 12? לא לימדו אתכם שלא מצלמים תמונות מפלילות? ובעיקר לא מעלים אותם לרשת? או שיש לו חסינות פרלמנטרית אז זה בסדר?" הגיבה אחת הגולשות. עוד בין התגובות;"בועז טופרובסקי הלך על פחות מזה הביתה" ו-"מפצוץ מהתחת".

חיים טובים
חיים טובים

מגל מעולם לא הסתיר את חיבתו למריחואנה, ואף חזר ואמר בראיונות שונים כי בעבר צרך סמים קלים. במסגרת כתבה של אתר 'הארץ' מפברואר 2015, נשאל מגל האם "יש לו ג'וינט עכשיו בכיס?", תשובתו של מגל דאז הייתה: "לא. הפסקתי לעשן מאז הצטרפותי לפוליטיקה. אני מרגיש שאני כל הזמן מתראיין ולא יכול להרשות לעצמי לא להיות בפוקוס מלא, כל הזמן, ואני מתייחס ברצינות לעובדת היותי שליח ציבור".

יחד עם זאת, מעמדו החדש של מגל מחייב התנהגות נאותה והולמת, ולא ברור למה איש התקשורת לשעבר וחבר הכנסת כיום, מרשה לעצמו, גם אם לא עישן, להצטלם בצורה אשר אינה תואמת את מעמדו והמצופה ממנו כאזרח שומר חוק וחבר כנסת בממשלת ישראל.

לאחר הפרסום במזבלה, הסטטוס הוסר מהפרופיל של ורטהיים. את תגובותיהם של מגל וורטהיים לא ניתן היה לקבל בטרם הפרסום וגם לאחריו. לכידת המסך של חלק מהדיון לתמונה מובאת כאן לפניכם לראשונה במזבלה.

צילום מסך מתוך פייסבוק - ינון מגל והקנאביס
צילום מסך מתוך פייסבוק – ינון מגל והקנאביס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. למה בוני מטושטש?! הכלב הזה הוא הדבר הכי מתוק שיש בפייסבוק.
    חבל שדויד שם אותו ללעג, ולא יודע להעריך את האוצר שיש לו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים