כבוד: הסרטון של איסרליש, זליקוביץ והבל עלה לחצי גמר סרטוני הסופרבול של דוריטוס

Doritos Crash The Superbowl
Doritos Crash The Superbowl

רגע של נחת וכבוד למוחות הקריאייטיב הישראלים: סרטון Piñata Party של דני איסרליש, אסף זליקוביץ ויואב הבל, שנוצר במסגרת תחרות הסרטונים השנתית של מותג דוריטוס ואירוע הסופרבול 'Doritos Crash The Superbowl' נבחר לעלות לחצי הגמר של התחרות, בה התמודדו למעלה מ-8,000 סרטונים שנוצרו על ידי גולשים מרחבי העולם.

Doritos Crash The Superbowl
Doritos Crash The Superbowl

במסגרת התחרות השנתית שנערכת מאז 2009 על ידי תאגיד פריטו ליי של קונצרן פפסיקו העולמי, יצרנית מותג החטיפים דוריטוס, מוזמנים גולשים ליצור פרסומות עבור המותג, כאשר הפרסומת הזוכה תשודר בלב אירוע הסופרבול ויוצריה יזכו בפרסים כספיים הנעים בין 400 אלף למיליון דולר. Crash the Super Bowl נחשבת לתחרות הפרסום המקוונת הגדולה והמדוברת באינטרנט, וזוכה מדי שנה לאלפי הגשות. מאז 2009 זכתה התחרות לכ-50,000 הגשות, דוריטוס חילקה למעלה מ-6 מיליון דולר בפרסים כספיים, כאשר חלק מהסרטונים שהוגשו לתחרות הפכו למגה ויראלים עם עשרות מיליוני צפיות ברחבי הרשת. זמן המסך בסופרבול הינו מהיקרים כיום בשוק הטלוויזיה, אשר שיאה בתחרות הקרובה עם עלות של 5 מיליון דולר עבור 30 שניות.

התחרות הושקה השנה במתכונת מיוחדת ואחרונה עבור דוריטוס שתסיים את המסורת הויראלית ועבור תחרות הסופרבול שחוגגת 50. כאמור למעלה מ-8,000 עבודות הוגשו לתחרות ורק כ-50 עלו לשלב חצי הגמר, ביניהם הסרטון של דני איסרליש, אסף זליקוביץ ויואב הבל. ההצבעה עבור סרטוני חצי הגמר תחל ב-5 בינואר 2016 וב-7 בפברואר יוכרזו הזוכים, שסרטון של אחד מהם ישודר באירוע הסופרבול, אירוע הספורט המדובר והנצפה ביותר בעולם עם רייטינג של למעלה מ-120 מיליון צופים, בנוסף הסרטון הזוכה יזכה את יוצריו בפרס של מיליון דולר במזומן ושלושת הפיינליסטים יוזמנו לצפות בסופרבול מתא VIP, שלרוב שמור עבור סלבריטאים, אנשי ציבור ובעלי הקבוצות.

עבור יואב הבל ואסף זליקוביץ זוהי הפעם השנייה שצמד הקריאייטיב המוכשר מצליח להעפיל לחצי הגמר של התחרות, גם ב-2013 זכה סרטון של השניים בתואר המכובד. בפורטפוליו של הבל וזליקוביץ, בעלי סוכנות קריאייטיב עצמאית, כמה מהפרסומות הויראליות המדוברות של השנה החולפת, ביניהן "לפנק ת'צב" של משרד הבריאות וסרטון 'אספרסו קלאב' עם הכפיל של ג'ורג' קלוני.

סרטון הדוריטוס הישראלי | קליק להצבעה עבורו

קרדיטים
במאי מפיק ועורך: דני איסרליש תסריט: אסף זליקוביץ, יואב הבל צילום: טל הרצוג ארט: דנה מושקוביץ תלת ואפטר: מקס חנטייב תיקוני צבע: גיא רז בתפקיד אבא: יובל ינאי בתפקיד ילדה שמחה: עדן גורפינקל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים