שיכורים? פאדיחת ה-AudioJungle של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

רגע לפני כניסתה של השנה האזרחית החדשה, ערב הסילבסטר והמון הצעירים ששוטפים את הרחובות ואת מקומות הבילוי, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נערכת ומשיקה קמפיין חדש שנועד לקדם את אג'נדת הנהג התורן וזאת במסגרת מהלך 'חושבים חיים'. אלא ברשות כנראה שתו קצת יותר מדי אלכוהול לפני שהחליטו לעלות עם הקמפיין.

הסרטון שעלה בעמוד של הרשות הלאומית (קישור), בערוץ היוטיוב שלה (לכידה) וכנראה גם בטלוויזיה תחת הכותרת "אל תיתן לאלכוהול לנהוג במקומך", זכה עד כה ללמעלה מ-150 אלף צפיות במשולב, אבל אף אחד, לא ברשות הלאומית ולא במשרד הפרסום שלה, שם לב לפאשלה המביכה, הסרטון שהזכיר לכולנו שצריך לשתות באחריות ולדאוג לנהג תורן, הושק עם חותמת אודיו של AudioJungle, אתר שמוכר קטעי מוזיקה לפרסומות, סרטונים והפקות וידאו שונות.

האם ברשות הלאומית לא רכשו רישיון כחוק לשימוש במוזיקה או שמא מישהו שם פשוט חשב ש-AudioJungle הוא חלק מהטראק המוזיקלי? כך או כך נראה שלפחות בערב השנה האזרחית החדשה, מי שיצטרך נהג תורן היא בעיקר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

הסרטון של הרשות הלאומית – איך לא שמעתם את ה-AudioJungle?

עידכון 17:59: משרד הפרסום ציבלין לא חתום על הקריאייטיב וההפקה, אלא רק על רכש מדיה של הקמפיין שנעשה באמצעות ציבלין דיגיטל. מדובר בקריאייטיב והפקה של הרשות הלאומית עצמה.

תגובת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: "המעצב שהכין את הסרטון רכש עבור הרשות את הזכויות לסאונד של הסרטון. בטעות נשלחה לרשות כגרסה סופית הגרסה לפני רכישת הזכויות והיא זו שהועלתה ליוטיוב. מתנצלים אם מישהו נפגע שתהיה שנה אזרחית טובה ובטוחה בדרכים!".

הרשות הלאומית לא לבד במערכה. במסגרת קמפיין הבחירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, גם מפלגת הליכוד לא רכשה רישיון עבור השימוש במוזיקה ועלתה עם תשדיר בחירות בו נשמעה חתימת הקול של AudioJungle. במשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS לקחו את העניין צעד אחד קדימה, וב-2013 אף השיקו קמפיין שהשתמש במוזיקת הסטוק כקונספט מוביל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים