אם שותים לא מגיבים: הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לא נפלה בפח שטמנו לה

אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר
אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר

חברת התרופות 'נוה פארמה' (Naveh Pharma) של ניצן פרימור, השיקה באחרונה קמפיין חוצות עם מסר שנוי במחלוקת לקידום דרינק אובר (Drink Over), טבליות שמסייעות להקלה על תופעות ההנגאובר ולהתאוששות מהירה מצריכת אלכוהול.

אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר
אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר

המהלך באמצעות משרד הפרסום 'חברון זלצמן' של דודי חברון וגבי זלצמן ובגיבוי משרד היח"צ של שיר פינטו, שקיבל לאחרונה את תקציב דרינק אובר, עלה תחת הכותרת: "אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר" מתוך כוונה ברורה לייצר פרובוקציה שתגרור את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים להגיב ולהעצים את ההד התקשורתי והחברתי סביב הקמפיין.

אולם ברשות הלאומית כנראה כבר הבינו מזמן שלא צריך לתת לכל מפרסם שמחפש כותרות לרכב עליהם והחליטו שלא להגיב ובכך נראה לפחות, סירסו לחלוטין את המהלך שזכה למספר שיחות נמוך במיוחד ברחבי הרשת. יש לציין כי קמפיין עם מסר דומה כבר נעשה בעבר על ידי משרד הפרסום FOUR.

מוריה מלכה, דוברת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מסרה למזבלה: "בשנה כזו שהסתיימה עם עלייה במספר ההרוגים בתאונות דרכים בישראל, אנו ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, לא מוצאים לנכון להתייחס לכזה קמפיין חסר טעם".

קרדיטים
לקוח: נוה פארמה משרד פרסום: חברון זלצמן מנכ"לים: דודי חברון, גבי זלצמן קופי: דודי חברון ארט: מרינה פאפ מעצבת: תמר שצר סופרוויזר: טל יחיא תקציבאית: רוני ספיר יח"צ: שיר פינטו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים