יסמין לוי עוזבת את 'חורים ברשת' – תשמש כמשנה לעורכת הראשית של 'סלונה'

יסמין לוי, צילום: גוני ריסקין
יסמין לוי, צילום: גוני ריסקין

העיתונאית ואשת התוכן יסמין לוי (Yasmine Levi), מי ששימשה בשנתיים האחרונות כסגנית עורך ומנהלת הקריאייטיב של אתר 'חורים ברשת' עוזבת את תפקידה ומצטרפת בימים אלה אל צוות אתר התוכן לנשים סלונה (Saloona – מגזין אינטרנט לנשים) של אימי עירון ושירה מרגלית, שם תשמש כמשנה של העורכת הראשית רונית הבר.

לוי החלה את דרכה ככתבת בשבועון 'רייטינג', לאחר מכן כתבה במשך 7 שנים במוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות ובתפקידה האחרון שימשה כאמור כסגנית עורך 'חורים ברשת' של בן זוגה גל מור. טרם לכך הקימה בלוג עצמאי בשם 'מיס טומורו', שעסק בפוסטים וסיפורים אישיים המלווים בצילומים. במסגרת פעילות האתר הציעה לוי שירותי קריאייטיב והפקה למותגי לייף סטייל ומפרסמים שונים בתחום האופנה.

יסמין לוי, אימי עירון. צילום: שלומי מזרחי
יסמין לוי, אימי עירון. צילום: שלומי מזרחי

פעילות אתר 'מיס טומורו' מוזגה אל תוך חורים ברשת, שם פיתחה לוי את עולם התוכן המותגי, המודל הכלכלי עליו מתבסס חורים ברשת. בין הפרויקטים של לוי באתר, שיתוף פעולה עם מותג בגדי הים 'גוטקס' במסגרתו 8 נשים ישראליות בכל המידות נחשפו בפני הציבור בבגדי ים ודיברו בפתיחות על גופן. הפרויקט יצר עניין ברשת ואף אוזכר במהדורת החדשות של ערוץ 1. לוי אף הנחתה את מפגש יוצרי הבאזז של חורים ברשת, שנערך בפברואר שנה שעברה.

בינואר 2014, השיקה לוי את הרומן 'נטופיה' ביחד עם גל מור, מהלך ההשקה לווה בקמפיין מימון המונים שהצליח לגייס כ-55 אלף ש"ח במטרה לתרגמו לאנגלית. הספר בהוצאת 'ידיעות ספרים' מספר על רשת חברתית מתקדמת, בה אין צורך במחשבים, מקלדות או ממשקים 'פרימטיבים' אחרים.

רונית הבר, העורכת הראשית של אתר סלונה מסרה לאייס: "יסמין לוי היא רכש חדש ומשמעותי לסלונה. יסמין מביאה איתה הבנה עמוקה בתוכן ברשת ושליטה ברשתות החברתיות לצד יכולות עיתונאיות גבוהות. אני מאמינה שביחד נביא את סלונה לעוד קפיצת מדרגה בהובלת השיח הנשי ברשת".

אתר הנשים סלונה, שלאחרונה הודיע על שיתוף פעולה מקומי נוסף עבור חברת טאבולה, הוקם במרץ 2010 על ידי עמיר גולן, גיא בהר ואימי עירון. ב-2011 הצטרפה שירה מרגלית כמשקיעה של האתר, כיום מרגלית מחזיקה כ-60% מהחברה. על פי סלונה, האתר זוכה ללמעלה מ-1.5 מיליון מבקרים ייחודיים בכל חודש, כאשר 85% הן נשים.

תמונות: גוני ריסקין, שלומי מזרחי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים