סלונה בוחרת טאבולה: אתר הנשים המוביל עובר לפלטפורמת גילוי התוכן של אדם סינגולדה

אימי עירון צילום: שלומי מזרחי
אימי עירון צילום: שלומי מזרחי

חברת המלצות וגילוי התוכן 'טאבולה' (Taboola) של היזם אדם סינגולדה ממשיכה לגדיל את נתח השוק והאחיזה המקומית שלה באתרי תוכן רבים, חלקם עקרו משירותי המתחרה אאוטבריין (Outbrain). אתר הנשים הפופולארי סלונה של היזמיות אימי עירון ושירה מרגלית, מודיע היום כי האתר יטמיע את מערכת גילוי התוכן של טאבולה. על פי נתונים שנמסרו, באתר סלונה נרשמים כ-5 מיליון ביקורים של נשים בגילאי 25-55 בחודש מתוכם 1.5 מיליון משתמשים יחודיים.

טאבולה - Taboola
טאבולה – Taboola

זהו שיתוף פעולה משמעותי נוסף עבור 'טאבולה' (Content You May Like) שכבר משכה בחודשים האחרונים אתרים כדוגמת: גלובס, וואלה, נענע 10, NRG, ישראל היום וחורים ברשת, חלקם כאמור עקרו מהחברה המתחרה 'אאוטבריין'.

"אנו מחפשים כל הזמן כיצד לשפר ולשדרג את חוויית המשתמש באתר סלונה למען הקוראות שלנו, ושיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו לעמוד במחויבות הזו", מסרה אימי עירון, מנכ"לית אתר סלונה "אנחנו מעריכים מאוד את המחויבות של טאבולה להציע המלצות תוכן דינמיות, מותאמות אישית, לחוויית תוכן משופרת יותר באתר. תוכן הוא לב ליבה של סלונה, ובעינינו הוא עתיד הפרסום ועל כן שיתוף הפעולה עם טאבולה טבעי לחלוטין עבורנו".

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה: "אנו נרגשים מההזדמנות לשתף פעולה עם אתר סלונה, עם שירה מרגלית, אימי עירון, לירון אברהם והצוות שעושה פעילות מדהימה בתחום. שיתוף הפעולה הזה מצביע על המשך נחישותינו לחבור לאתרי התוכן המובילים בארץ ולעבוד יחד כדי לקדם אינטרנט שהוא ״מותאם אישית״ לכולנו, תוך כדי הגדלת מספר המבקרים וייצור הכנסות מעבר לבאנר. הפלטפורמה של טאבולה תאפשר לקהילת הגולשות של סלונה לשפר את חווית התכנים שהיא צורכת באתר ולגלות תכנים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם".

אדם סינגולדה, טאבולה
אדם סינגולדה, טאבולה

לירון אברהם, משנה למנכ"לית אתר סלונה: "כיום למעלה מ 70% מההכנסות של סלונה מגיעות מתוכן. סלונה מעניקה ללקוחותיה אפשרות לדבר עם הגולשים בצורה מעמיקה ומערבת באמצעות תוכן מעורר השראה ושיתוף. אני מוצא בשיתוף פעולה עם טאבולה פוטנציאל אדיר להפצת התוכן לקהל היעד הנשי הרלוונטי ובכלל במפה הדיגיטלית שבה התוכן היה ונשאר בקדמת הבמה".

״טאבולה ישראל ממשיכה לצמוח, עם שותפים ומותגים כמו סלונה נמשיך לבנות פלטפורמה רלוונטית אשר תעניק ערך רב למפרסמים, אתרים וכמובן לקהל״, אומר אלירן בן יהודה, מנהל פעילות טאבולה ישראל.

סלונה הוקמה במרץ 2010, ע"י עמיר גולן, גיא בהר ואימי עירון, ב-2011 השקיעה בה שירה מרגלית, שמחזיקה כיום 60% ממניות החברה. לאתר לסלונה למעלה מ-1,500,000 מבקרים שונים בחודש, 85% מהם נשים. 12,000 בלוגרים ו-למעלה מ-250,000 חברים ברשתות החברתיות. סלונה נחשבת לפלטפורמת הבלוגים הנשית המובילה בישראל, פעילים בה בלוגים רבים במגוון תחומים: אוכל, אופנה, עסקים, משפחה, יחסים ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים