לתלות: בחמישי יתקיים מפגש מחזור של כלל בוגרי מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל

תרצה גרנות ז"ל, באדיבות מתן גרנות
תרצה גרנות ז"ל, באדיבות מתן גרנות

תרצה גרנות ז"ל, הכוהנת הגדולה של עולם הקופירייטינג והפרסום הישראלי ומי שאחראית ללא מעט טאלנטים בעולם הפרסום והקריאייטיב, הלכה לעולמה ב-27 במאי 2010 בעקבות מחלה. גרנות, מעמודי התווך של ענף הפרסום, השאירה את חותמה עם אלפי בוגרים, חלקם מהמוכרים בענף.

עידכון 14.1: האירוע עבר למועדון הרדיו ברחוב שד"ל 7, תל אביב.

את קורס הקופירייטינג הראשון בהובלתה, ייסדה גרנות עם מוטי מורל ב-1986. כקופירייטרית גרנות הייתה אחראית לכמה מהסלוגנים הזכורים של עולם הפרסום, ביניהם "אם שותים לא נוהגים, "אלימות – זה לא יפתר אם לא תספר" ונוספים.

במשך 20 שנה, עברו תחת ידיה האוהבות והמטפחות של גרנות, אלפי סטודנטים לקופרייטינג. לאחר פרישתו של מורל מהקורס, הקימה גרמות בשיתוף עם איגוד חברות הפרסום של יגאל בר-און את 'הבצפר' שהפך עם השנים לבית הספר המוביל בעולם הפרסום. גרנות פרשה משיתוף הפעולה והקימה את מכללת ACC לתקשורת ולפרסום. לאחר מותה, המשיך בנה, מתן גרנות את מורשתה במכללת ACC.

תרצה גרנות ז"ל, באדיבות מתן גרנות
תרצה גרנות ז"ל, באדיבות מתן גרנות

כאות הוקרה והערכה לפועלה ותרומתה העצומה לבניית ענף הפרסום והקופירייטינג בישראל. קיבלה תרצה גרנות ז"ל את פרס היכל התהילה במסגרת תחרות קקטוס הזהב 2011, אותה מנהל איגוד חברות הפרסום.

מזה קרוב ל-30 שנה, מוציאה מכללת ACC ע"ש גרנות ז"ל, את מרבית מאנשי הקריאייטיב בארץ. לא רק ענף הפרסום מתבסס על בוגרי המכללה. גם במחלקות הכתיבה והתוכן בטלוויזיה, בשדה הפוליטי, היח"צ והסטנדאפ בולטים כשרונות שגדלו ופרחו במכללה.

אחד המושגים השגורים ביותר של גרנות, שאומץ על ידי הבצפר במסגרת לימודי הקופירייטינג, הוא "לתלות" פירושו, תליית עבודה מוצלחת על גבי הקיר למען יראו, מושג שהפך עם השנים לאחד מוכרים בעולם הקופירייטינג הישראלי. "לתלות" הוא גם שם הנושא של מפגש מיוחד של כל בוגרי תרצה גרנות לדורותיו.

ב-14 לינואר (חמישי) מארגנת המכללה אירוע חסר תקדים, אליו נאספים כל בוגרי 52 המחזורים של המכללה. באירוע ידבר אמיר אריאלי, בוגר המכללה ומנהל קריאייטיב של גוגל ישראל. כמו כן מספר בוגרים יעלו בקטעי סטנדאפ על התעשייה, לצד הופעה של ההרכב "Cherie and Ronne". במהלך כל האירוע יוקרנו מבחר עבודות של בוגרים טריים על קירות הפסאז' באלנבי 94, בתל אביב.

בין המשתתפים באירוע; אמיר אריאלי, בעברו מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובתפקידו הנוכחי מנהל קריאייטיב בחברת גוגל ישראל, אריאלי בוגר מחזור 43 במכללה. בין הבוגרים שיעבירו מופע סטנדאפ, כמה מהמפרסומאים המוצלחים של הענף, ביניהם עידן רגב מבאומן בר ריבנאי, עידו מימון מהקופירייטרים המובילים בישראל, רן אלון מגיתם BBDO, דני קמושביץ, סאטיריקן וקופירייטר במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, וטל מנקס, יוצר 'מוצר איום' ובעברו קופירייטר במשרד הפרסום מקאן אריקסון.

בין בוגרי הקורסים של גרנות, ניתן למצוא שמות מוכרים, כדוגמת; שהר לוינשטיין, מבעלי סוכנות חוליגנס, חזקוש ישורון ממשרד הפרסום יהושע\TBWA, רועי כהן, מהפרסומאים המעוטרים בישראל, מירן פחמן, ממנהלי הקריאייטיב הותיקים בענף, עמית סטולר, ערן בר יוחאי, שי צ'יקוטאי, שני גרשי, צח פלדמן, רז מסינג, נדב רביב, עדי קויצקי, ניר פרח, יורם לוי, נדב פרסמן, ניב חורש, מוטי בן בכר ובוגרים מוכרים נוספים, שכאמור השתלבו בתפקידי מפתח בעולם הפרסום הישראלי והעולמי.

מפגש הבוגרים יתקיים כאמור ביום חמישי הקרוב, ה-14.1 החל מהשעה 19:00 במועדון הפסאז' ברחוב אלנבי 94 בתל אביב. קליק לאיוונט.

סרטון של תומר רבינא, בוגר מכללת ACC – תרצה גרנות

לתלות, ההזמנה לאירוע
לתלות, ההזמנה לאירוע

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים