מזבלה.קום

אמיר סנדיק "לתלות הראשון שלי" | בוגרי ACC זוכרים את תרצה גרנות ז"ל

תרצה גרנות, צילום: מייקל אמיר
תרצה גרנות, צילום: מייקל אמיר

לקראת קיום מפגש המחזור המיוחד 'לתלות' של בוגרי מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות לדורותיהם, שיתקיים היום (חמישי, 14.1), בוגרי לימודי קורס הקופירייטינג של תרצה גרנות ז"ל, נזכרים ומשתפים ברגעים הקטנים והגדולים, בהם תרצה שינתה את חייהם.

אמיר סנדיק, בעלי משרד פרסום, קופירייטר בוגר קורס קופי דצמבר 2010 מספר על תרצה גרנות ומשתף בסיפור קצר שכתב במסגרת בריף כיתתי שקיבל מתרצה גרנות ז"ל.

אמיר סנדיק
אמיר סנדיק

לפני יותר מידי שנים תרצה ערכה את העיתון של הולמס פלייס (ואם אתם חושבים שזה עיתון שיווקי חסר חשיבות ומשעמם את התחת אתם צודקים) וביקשה מאיתנו לכתוב סיפור קצר. כששאלתי אותה סיפור על מה, היא נתנה בי את המבט הזה של תזכיר לי מי אתה ומלמלה מתחת לסיגריה, תכתוב על חתולים. זה היה בתחילת הקורס ועוד לא היינו מודעים לפטיש החתולים הקשה שלה. אז אני כתבתי והיא באמת פרסמה וזה היה ה'לתלות'‬ הראשון שלי.

הסיפור של אמיר סנדיק / משעמם:
תמיד רציתי לדעת מה קורה לחתול כשזורקים אותו מקומה רביעית. אבל לזרוק חתולים זה פשוט מדי, אתה עושה לחתול קצת מצמוצים, שם לו קערה קטנה עם חלב או לבן מלפני שבועיים והוא שלך. אין בזה שום אתגר. אז התחלתי לזרוק נמרים, נמרים זה ממש קשה לזרוק, הם נורא כבדים ועד שהם מתחילים לחבב אותך, הם גם די מסוכנים. אבל כשהם שלך, הם שלך עד הסוף וגם זה נהיה די משעמם. אז התחלתי לזרוק אנשים.

בתמונה: תרצה גרנות, צילום: מייקל אמיר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים