חזקוש ישורון – "מה זה להיות קופירייטר" | בוגרי ACC זוכרים את תרצה גרנות ז"ל

חזקוש ישורון
חזקוש ישורון

לקראת קיום מפגש המחזור המיוחד 'לתלות' של בוגרי מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות לדורותיהם, שיתקיים היום (חמישי, 14.1), בוגרי לימודי קורס הקופירייטינג של תרצה גרנות ז"ל, נזכרים ומשתפים ברגעים הקטנים והגדולים, בהם תרצה שינתה את חייהם.

חזקוש ישורון (יחזקאל), כיום קופירייטר דיגיטל במשרד הפרסום יהושע\TBWA ובתפקידו הקודם קופירייטר במשרד הפרסום טוויסטד, משתף: "מה זה להיות קופירייטר".

היום, לפני שנתיים בדיוק, נהייתי קופירייטר. רוצים לדעת מה זה להיות קופירייטר? להיות קופירייטר זה שתרצה גרנות ז"ל, שומעת שכתבת שיר על זקפה, ומצווה עליך לבוא ללמוד אצלה. להיות קופירייטר זה שביום הראשון ללימודים אתה מספר לכולם שאתה חייל בהשלמת דפוק בגלל שהשתנת במשרד של המפקדת שלך, וזה מקנה לך נקודות זכות.

להיות קופירייטר זה לאחר ללימודים, לגלות שנעלו את הכיתה בפניי מאחרים ושמסכימים לפתוח לך את הדלת רק אחרי ששלשלת מתחתיה פתק "תחזיקו מעמד, הזמנתי חילוץ". להיות קופירייטר זה לעשן ג'וינטים עם המנהלים תוך כדי חשיבה על בריפים. להיות קופירייטר זה להישלח לעבוד במשרד שבו דורקס אומרים לך שהבדיחות שלך סוטות מדי.

להיות קופירייטר זה לזרוק רעיון מפגר לאוויר ולשמוע אחרי כמה ימים שהלקוח בחו"ל אהב אותו ושחרר מיליון ש"ח כדי להוציא אותו לפועל. להיות קופירייטר זה לכתוב את הסטטוס הזה בהפסקת אוכל תוך כדי צילומים של תסריט שכתבת בשירותים.

לעבודות של חזקוש ישורון במזבלה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים