טל שוויגר פונה לליבם של פעילי 'צבא האמת של שי חי' ומציע להם אלטרנטיבות קהילתיות לתרומה

צבא האמת של שי חי
צבא האמת של שי חי

טל שוויגר, מנהל הקריאייטיב דיגיטל של אדלר חומסקי & ורשבסקי, משיק קמפיין RTM קטן ויזום לרגל 'יום מעשים טובים' במסגרתו הוא קורא לקהילת 'צבא האמת של שי חי' לתרום את הכספים שנאספו עבור רכישת הדירה ליוצא הטרי של בית 'האח הגדול', למטרה קהילתית – בניית משחקייה לילדים על הספקטרום האוטיסטי.

מתוך הקמפיין של טל שוויגר
מתוך הקמפיין של טל שוויגר

כזכור, במקביל ליציאתו של שי חי מבית האח הגדול, החל גרעין המעריצים והפעילים 'צבא האמת' לאסוף תרומות בכדי לרכוש עבור שי חי את דירת החלומות שלא זכה בה במסגרת תוכנית הריאליטי. שי חי בתגובה ביקש להפסיק את גיוס הכספים.

שוויגר, שזיהה את הבאזז סביב הנושא, השיק עמוד נחיתה קהילתי זריז (קליק) עם אופציות טובות יותר לשימוש בכספי התרומות של 'צבא האמת', תחת הכותרת "לקנות דירה לשי-חי או לבנות משחקיה לדניס?".

שוויגר מספר: "שלשום נתקלתי בידיעה על זה שמעריצי שי-חי אוספים תרומות כדי לקנות לו דירה. בערך באותו זמן נתקלתי בפרויקט המדהים של אילנה מולוקנדוב שאוספת תרומות לבניית משחקיות לילדים על הספקטרום האוטיסטי, כמו דניס אחיה. בעזרת כמה אנשים עם לב זהב הרמנו את האתר הכיפי הזה כדי לנסות ולתת לפרויקט את הפוש לו הוא זקוק כדי להגיע ליעדו".

"יום המעשים הטובים אמנם היה אתמול, אבל הנה ההזדמנות שלכם לעשות מעשה טוב אחרון – עזרו להפיץ את הבשורה, תרמו בעצמיכם אם גם אתם התחברתם לפרויקט. כל תרומה מקרבת את דניס ואת החברים שלו למשחקיות להן הם זקוקים. מבטיח להחשיב לכם את זה כחלק מיום המעשים הטובים".

אז מה אתם מעדיפים, לקנות דירה לשי-חי או לבנות משחקיה לדניס? קליק לעמוד הקמפיין.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. תתרמו במאה שערים שם יש הרבה ניזקקים ילדים והורים שאין להם אוכל זאת תהיי מיצוה אמיתית

  2. טל שוויגר, אחד מבין רבים שעלה על הרכבת שקוראים לה שי חי והחליט להשתמש בשם שלו תוך כדי הכפשתו, למרות ש"צבא שי חי" התאגד למטרה טובה ותורם את הכסף לנזקקים. וזאת לאור העובדה שמנעו ממנו אוכל תוך כדי חרם חברתי שעבר בבית האח הגדול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים