בזק לוקחת סטטוסים ברצינות, שיגרה אימייל פנימי לכלל עובדי החברה בעקבות תלונה בפייסבוק

מתוך המייל שנשלח לעובדי בזק
מתוך המייל שנשלח לעובדי בזק

צפריר אביוב (Tsafrir Abayov), תושב אשקלון, פירסם ביום שבת האחרון סטטוס בפרופיל הפייסבוק שלו עם תמונה של רכב ששייך לחברת בזק החונה בחניית נכים שלא כחוק. על פי אביוב, שתי עובדות בזק שנהגו ברכב, איימו עליו כי באם יפרסם את התמונה, תוגש נגדו תלונה על הטרדה מינית. האיום לא עזר ואביוב פירסם את הסטטוס ואת תמונת הרכב החונה בחניית הנכים.

הסטטוס של אביוב, שהעלה האשמות חמורות, אומנם לא הפך לויראלי, לפחות לא בפרמטרים מקובלים, אולם הסיפור סוקר אמש בכתבה של אילן גטניו באתר 'ישראל היום' ובעמוד הפייסבוק של החינמון, שם הסטטוס הניב מאות תגובות נזעמות בטרם הסרתו מסיבה לא ברורה.

על פי מייל פנימי של 'בזק' ששוגר הבוקר (5.4) תחת כותרת זעקנית 'חמור מאוד' לכלל עובדי החברה והגיע לידי המזבלה, עולה כי בבזק ככל הנראה כבר למדו לקח או שניים ממשברים דומים בפייסבוק והחליטו לחדד את הנהלים בפני אלפי עובדי החברה. את האימייל שלח אהוד מזומן, סמנכ"ל מש"א של בזק.

מתוך המייל שנשלח לעובדי בזק
מתוך המייל שנשלח לעובדי בזק

באימייל נכתב: "ברצוני להביא לידיעתכם כי אתמול נתקבלה פנייה מהעיתון ישראל היום, בעקבות פוסט שעלה בפייסבוק, בו רואים רכב בזק החונה בחניית נכים. אנו מבקשים להבהיר כי מדובר באירוע חמור שאינו תואם את הלך הרוח וערכי החברה. החברה פתחה בהליך בירור בנושא במטרה למנוע הישנות מקרים דומים. חנייה בחניית נכים מהווה עבירה על החוק אלא אם מדובר ברכב הנושא תו נכה. לכאורה על פי דברי הפונה, התגבוה של הנוהג הרכב הייתה תגובה לא ראויה".

הסטטוס של צפריר אביוב (השגיאות במקור): "שבת שלום, אני לא כותב הרבה פוסטים, אבל רציתי לשתף אותכם במשהוא שעבר עלי היום. בסביבות השעה 15:00 חניתי בחנית נכים ליד הכניסה לחדר כושר סיקס פאק (SixPack) במתחם המסחרי אפרידר בשכונת ברנע אשקלון ולאחר דקה שאני מתארגן לצאת מהרכב שלי מגיע רכב של בזק שבו נהגת ונוסעת וחונות בחנית הנכים ועם תסתכלו בתמונה מצד שמאל 20 מטר אולי יש חניה פנויה. אני יוצא מהרכב ומעיר להם על שחנו בחנית נכים הנהגת יוצאת מהרכב ומצפצפת והולכת, ואז אני מוציא את האיפון שלי מצלם את הרכב בחנית הנכים והנהגת שמה לב חוזרת במהרה ומזיזה את הרכב ואני פונה אליה שוב ואומר לה שהשלח את התמונה לחב׳ בזק. נהגת לוחצת על הגז ונעלמת בעודי מתארגן לעלות לחדר כושר חוזרות שתי הבחורות ומצלמות אותי ואת הרכב שלי בסמארטפון שלהם ומאימות עלי שעם הפרסם או יעשה כול שימוש בתמונה הם ילכו למשטרה ויגישו צלונה עלי על הטרדה מינית!!!, אילו שתי בחורות שפעם ראשונה שאני פוגש וכל המפגש לקח אולי ל 2 או 3 דקות שכל המרכז המסחרי יש מצלמות אבטחה וכן לי יש מצלמה בחלון קדמי של הרכב שמצלמת ומקליטה קול אז אני מעלה את התמונה ומחכה לישמועה ממכם דעה, ״עם איום בהטרדה מנית מהיה נורמה במדינה".

מחברת בזק נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור שאינו תואם את הלך הרוח וערכי החברה. בעקבות התמונה שעלתה בפייסבוק בזק איתרה את עובד החברה המשתמש ברכב המדובר ופתחה מולו בהליך בירור. בזק מודה לצלם על שהסב את העניין לתשומת ליבה, במטרה למנוע הישנות מקרה דומה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים