אוסף נדיר משיריה של תרצה גרנות ז"ל הופך לאלבום ואתם מוזמנים לתמוך בהדסטארט

אלבום לזכרה של תרצה גרנות
אלבום לזכרה של תרצה גרנות

כ-6 שנים לאחר פטירתה של תרצה גרנות, מי שנחשבה לכוהנת הגדולה של ענף הפרסום הישראלי, מעלה דני גרנות, מי שהיה בן זוגה, קמפיין תמיכה חדש בהדסטארט לטובת הפקת אלבום משיריה. את קורס הקופירייטינג הראשון שלה, ייסדה גרנות ביחד עם מוטי מורל ב-1986. עם השנים הקימה במשותף עם איגוד החברות הפרסום את 'הבצפר' – בית הספר לפרסום של איגוד הפרסום הישראלי.

לאחר סיום השותפות עם 'הבצפר' הקימה גרנות את מכללת ACC לתקשורת ולפרסום, שם תחת ידיה והדרכתה צמחו כמה מהפרסומאים המוכרים ביותר בענף. המוכשרים והחרוצים שבהם מאיישים כיום חלק ניכר מהמשרות במחלקות הקריאייטיב שבמשרדי הפרסום. רבים אחרים התגלגלו לקריירות מקבילות כגון סטנדאפיסטים (כמו למשל אורי חזקיה), כותבים (דנה ספקטור, רות אלבז), אסטרטגים (נעם מנלה) ועוד. כך צברה תרצה מוניטין כמנטורית ומרצה מעוררת השראה.

ב-2010 נפטרה גרנות ז"ל ממחלת הסרטן והותירה אחריה מורשת נרחבת של יצירה. במהלך כל השנים הללו אסף דני גרנות, בן זוגה לשעבר ומעריץ אוהב, מעל 100 שירים שתרצה כתבה. החל מהתקופה שהייתה קופירייטרית צעירה ומושחזת, ועד לשנותיה האחרונות ככותבת בשלה. מתוכם הוא הלחין עשרה, ועכשיו הוא מעוניין להפיק אותם לכדי אלבום שלם, באמצעות קמפיין שהעלה להדסטארט לפני מספר ימים עם יעד גיוס של 50 אלף ש"ח.

>> לתמיכה בפרויקט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים