אייס משיק את DIGITALK עם רודריגו גונזלס, האורח הראשון רמי יהודיחה

Digitalk - רמי יהודיחה
Digitalk – רמי יהודיחה

אתר הברנז'ה אייס (ice) של קבוצת קו מנחה (משפחת בגס) לא מרים ידיים בניסיון להפיח רוח חיים בעולם הוידאו הנישתי שפונה לברנז'ת הפרסום והשיווק, ומשיק תוכנית אירוח חדשה בשם DIGITALK, בשיתוף פעולה ובהגשת רודריגו גונזלס, בעלי חברת ההפקות VEO.

התוכנית שהושקה אמש, תהווה תוכן וידאו נלווה ומשלים למצעד הפרסומות של אייס, שקצת מקרטע לאחר המעבר של ליאור נאור לאתר וואלה! שם השיק מצעד פרסומות דומה כחלק מחיזוק פעילות וואלה מול המפרסמים ובשיתוף פעולה עם קבוצת יפעת (אף היא של משפחת בגס) ו'מנהלי שיווק מצייצים'. יש לציין שעל פי אייס, גם לאחר העזיבה של נאור, המצעד זוכה למספר צפיות זהה ולעיתים גם גבוה מבעבר, כאשר פרק השיא הגיע על פי מונה הצפיות באתר flix (פליקס) של תפוז (גם בגס) לכ-30,000 צפיות.

במסגרת יריית הפתיחה של התוכנית, מארח גונזלס את הפרסומאי רמי יהודיחה, בעלי משרד הפרסום Lead (ליד) מקבוצת אדלר חומסקי אנד ורשבסקי, לשיחה על מותגים וספורטאים, והאם החברות הישראליות ניצלו על תום את האולימפיאדה כדי לקדם את המותגים שלהן.

את התוכנית החדשה עורכת עדי ברזילי מביזפורטל ומי שירשה את מקומו של נאור בהגשת מצעד הפרסומות השבועי, משה בנימין על הייעוץ המקצועי, גילי מייזלר צילם וערך ואלכס כץ אמון על התוכן ומשמש כעורך ראשי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים