גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG הוא איש השיווק של חודש ספטמבר 2016

גיל שגיב, צילום: רונן טופלברג
גיל שגיב, צילום: רונן טופלברג

איגוד השיווק הישראלי מודיע הבוקר על בחירתו של גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של מותג חברות הביטוח AIG ישראל, כאיש השיווק של חודש ספטמבר 2016. הבחירה בשגיב מגיעה על רקע מהלך פרסומי מוצלח במיוחד של ראובני פרידן שעלה בכיכובו של מריאנו אידלמן, תחת הכותרת 'אפי, מורה הנהיגה האפקטיבי בישראל".

המהלך של AIG שנועד לקדם שינוי בתרבות הנהיגה בישראל בעזרת הצעת תמריץ כספי הוכיח עצמו כאפקטיבי. בזכות הקמפיין של ראובני פרידן שהושק לראשונה בשנה שעברה, זכתה AIG לגידול בשיעור דו ספרתי בכמות הפניות וחיבור המותג לעולם תוכן של נהיגה טובה ובטוחה, כך נמסר מאיגוד השיווק.

תקשור ביטוחי הרכב התאפיין בשנים האחרונות בהשקעה גדולה בעיקר בקידום אגרסיבי במדיה הטלוויזיונית והתמקד במסרים מוצריים והצעות מחיר אטרקטיביות, המתחלפות תקופתית בהתאם להצעות המתחרים.

אפי – בית ספר לנהיגה ישראלית

ב-AIG הבינו שכמותג מוביל עליהם לספר סיפור ולהביא ערך שיבדל אותם מהמתחרים. בדצמבר 2015 השיקה AIG את המהלך במסגרתו ביקשה להשפיע על תרבות הנהיגה בישראל. החברה התמקדה בהצעת תמריצים כספיים לנהגים מעבר להעברת מסרים תדמיתיים בלבד.

בכדי לייצר הזדהות ובולטות, חלק גדול מהקמפיין נותב ליצירת תוכן באסטרטגיית מדיה המותאמת למאפייני צריכת המדיה של קהל היעד. מטרת המהלך הייתה להפוך למותג המוביל במדדים החברתיים; קידום תרבות נהיגה חיובית, תגמול נהגים טובים וביטוח בהתאמה אישית, לצד מטרות עסקיות כמו הגדלת כמות הפניות לחברה והטמעת מערכת Safe Drive המשפרת את התנהגות הנהיגה.

בין היתר בזכות הקמפיין של ראובני פרידן, זכתה AIG לגידול של 22% בפניות לחברה בהשוואה לשנה הקודמת, לצד מכירה של כ-40% מהפוליסות עם המערכת החדשנית. סרטוני הקמפיין של ראובני פרידן ipg ופעילויות תוכן נוספות, חלקן באמצעות סוכנות TheySay של לירון בן ארי, הצליחו לייצר חשיפה ומעורבות אורגנית גבוהה (לצד קידום ממומן) מצד הגולשים.

בימים אלה, משיקה TheySay את מחולל התירוצים לחג של איי אי ג'י ישראל, המאפשר לגולשים לייצר שלל תירוצים מקוריים שיעזרו להם להתחמק מארוחות חג, סידורים, נהיגה בפקקים ואפילו ביקור אצל חמותם.

ועדת השיווק של האיגוד: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של AIG של יצירת מסר חברתי ליצירת תרבות נהיגה טובה, כהצלחה. החברה זכתה להצלחה גם במישור התדמיתי וגם במישור העסקי עם עלייה ניכרת בפניות ובמכירות".

מחולל התירוצים של AIG
מחולל התירוצים של AIG

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים