איש השיווק של חודש יולי: משה שמיר, סמנכ"ל השיווק של פספורטכארד

משה שמיר
משה שמיר

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי מודיעה הבוקר על בחירתה באיש השיווק של חודש יולי. את התואר קוטף משה שמיר, סמנכ"ל השיווק של סוכנות הביטוח פספורטכארד (PassportCard), בזכות המהלך השיווקי של החברה ששינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל והפך את החברה לשחקנית שנייה בגודלה בשוק.

שוק ביטוחי הנסיעות הוערך ב-2015 בכ-130 מיליון דולר, כשהוא שוק ותיק ומסורתי המאופיין בהרגלים קבועים ובריכוזיות. עם זאת, בשנים האחרונות החל להשתנות השיח, כשחלק מהמתחרים זיהו את התחום כפוטנציאל לשימור לקוחות וחשיפה ללקוחות חדשים.

PassportCard מציעה רכישת פוליסת ביטוח לנסיעות לחו"ל שתשולם במקום במקרה הצורך, בכרטיס הנאסף בנתב"ג ושהכיסוי הביטוחי ישולם באמצעותו. בחברה ביקשו להעלות את החשיפה למותג תוך הצגת הצעת הערך שהמותג מעניק לצרכנים, וכן להגדיל את נתח השוק תוך העצמת מקומם של סוכני הביטוח כגורם מקצועי חיוני מול הלקוח. בשוק בו מרבית המתחרים מדברים בשפה ובמסרים דומים, הצליחו אנשי החברה, ושמיר בראשם, לגרום ללקוחות להתחבר לסיפור שלהם, תוך כדי שהם מעניקים ללקוח את הביטחון, את תחושת השליטה שיש מי שדואג להם ואת הידיעה שהם מכוסים.

טרם עליית הקמפיין, פעלה החברה ליצירת תדמית אוהדת בפני שני לקוחותיה המרכזיים; צרכני הביטוחים וסוכני הביטוח שעובדים עם החברה. פספורטכארד יצרה פעילות ברשתות החברתיות בה הוצגו סיפורים אנושיים ומרגשים של לקוחות, שהובילו להזדהות של גולשים ולחשיפת סיפורים רבים. במקביל, קיימה החברה כנס לכ-700 מסוכניה והחברה השיקה קמפיין מקיף, שכלל שלטי חוצות בפריסה ארצית עם מסרים משלימים ופעילות בדיגיטל, תוך יצירת העדפה למותג בקרב הלקוחות, שכזכור לא היו בעלי ההעדפות בתחום. המהלך של החברה שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל, כשהחברה הופכת לשחקן השני בגודלו בשוק, שלא רק הגדילה את היקף המכירות וההכנסות, אלא גם הביאה לשינוי בהתנהגות הצרכנית.

מועדת השיווק נמסר: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את הפעילות של משה שמיר ואנשי החברה, שהצליחו לייצר בידול בשוק מסורתי ומרוכז. החברה הצליחה לפרוץ את חסמי השוק ובמספר צעדים שיווקיים יצרה יתרון על פני המתחרות וגדלה להיות השחקן השני בגודלו בשוק".

קרדיטים
פספורטכארד: יואל אמיר, אלון קצף, דפנה שפירא גולדברג, מונה קזניץ, נועה רונן, דודו חובה, איציק אבקסיס, ירון בראון, שמוליק אלמסי, רועי רפפורט, משה שמיר קופי: מוש דובצקי ארטדירקטור: עדי מרקוביץ' תקציבאית: ענבר שביט סמנכ"ל לקוחות: ניצן מרקוביץ', אלון גולדמן מפיקה: אביבית מויאל שבת איור ואנימציה: גל שקדי סאונד וקריינות: אסף פרישמן מנכ״לים משותפים: בן סבר, אור גלייכר בעלים: חן ענבר, ירון מרחב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. לכבוד
    מנכ״ל פספורט כארד ולחברי ההנהלה היקרים.
    לאונג לי להודות לכם מקרב לב על השרות המעולה וללא הרבב שקיבלתי בזמן מצוקתי בבנגקוק תאילנד.
    קיבלתי התקפת אבנים בכליות, הזמנתי אמבולנס לבית החולים, דיברתי והתכתבתי עם נציגכם שלא בזבז דקה, נתן שרות לעילא ולעילא,ונתן לי ביטחון שחברת פספורט כארד תדאג לנושאים הכלכליים, והאדמנסטריבים, ואכן כך היה. נציג פספורט התעניין בשלומי תוך כדי הפרוצדורה הרפואית ולאחריה.
    תבורכו וכמובן שתוכלו לעשות שימוש כרצונכם בהמלצה זאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים