עם פז"מ של 7 שנים: דור אבנעים עוזבת את בלינק

דור אבנעים, נפרדת מ-Blink
דור אבנעים, נפרדת מ-Blink

דור אבנעים, מנשות הניהול הממוקצעות והוותיקות בענף הסושיאל והדיגיטל הישראלי, מסיימת אחרי 7 שנים את תפקידה כסמנכ"לית הלקוחות של חברת 'בלינק' (Blink) שבבעלות שגיא חמץ. אל בלינק הגיעה אבנעים באוקטובר 2009 והפכה במהרה לחוט שדרה מרכזי בפעילות המשרד, שם במרוצת השנים טיפלה אבנעים בכמה מהלקוחות הבולטים במשק הישראלי והתמקצעה בעולם המדיה החברתית, שיווק משפיענים וניהול לקוחות בתחום. בין הלקוחות הבולטים של בלינק: שטראוס, שופרסל, פרטנר, ויסוצקי, דיסקונט, פרטנר, מאוחדת וקבוצת FOX.

על סיום תפקידה בבלינק, כתבה אבנעים: "הרגע הזה שכבר לא אהיה "דור מבלינק" הוא אחד הרגעים שהכי הפחידו אותי בחיי. הגעתי מתישהו בשלהי ספטמבר של לפני יותר משבע שנים. בלי ניסיון, בלי יותר מדי הבנה בתחום רק אהבה אמיתית, אחרי שנים שעסקתי בעיקר בגידול הילדים שלי, חמושה רק בדרייב להצליח. והתאהבתי, התאהבתי בתחום, בשגיא, בסיפור שרק בלינק ידעה ולדעתי עד היום היחידה שיודעת לספר, להשראה המטורפת שקיבלתי מכל ההון האנושי המדהים ששגיא בכישרון מיוחד לזהות ציוות אליו במהלך השנים. שגיא תמיד הקדים את השיחה ב4-5 שנים, וכל פעם מחדש הודהמתי לגלות כמה יש לי ללמוד כאן ולצמוח כאן. מקום שנותן לך להרגיש בבית כל כך הרבה זמן, ולמישהי כמוני שכל הזמן בתנועה עדיין גורם להרגיש בצמיחה, אין בתעשיה ובכלל, לא חושבת שיש הרבה ברי מזל כמוני שקמו ככה לעבודה כל יום כמו שאני בתקופה שלי בבלינק".

"לעולם לא ארגיש כל כך הרבה הכרת הטוב כמו שאני מרגישה לשגיא חמץ שכל מה שאני יודעת היום על התחום, על המדיה, על לקוחות ועל ניהול אני יודעת בזכותו. ואז מגיע הרגע שאת מבינה שצריך להמשיך, לדעתי זה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים שלי (כן, יותר מהחזרה בשאלה, וכן יותר מהגירושים) אני נפרדת מהזהות שלי כ "דור בלינק" שהגדירה אותי כל כך הרבה זמן, גרמה לי להרגיש גאה, ומוגשמת. והולכת לבדוק אם אני יכולה להיות רק "דור אבנעים" ועדיין לאהוב את עצמי. הגיע היום האחרון שלי כאן, ואני נפרדת בהמון עצב, אהבה והתרגשות לקראת ההמשך. תמיד זה יהיה הבית הראשון שלי ואני מחכה לראות מה עומד לקרות איתי בעתיד, אני מלאת השראה, פחד, שמחה ועצב, בעצם סערת הרגשות שכל כך אופיינית לי כבר מזמן עלתה על גדותיה. תודה בלינק על כל השנים, והאהבה, והבית". כך כתבה בסטטוס פרידה מהמשרד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים