מתקדמת: מורן ראדה מונתה לסמנכ"לית השיווק הראשונה של Easywed

מורן ראדה
מורן ראדה

מותג ארגון החתונות איזיווד (Easywed), שאחראי לכ-1,500 חתונות מדי שנה, ממנה לראשונה סמנכ"ל שיווק לחברה. את התקן החדש מאיישת מורן ראדה (35), מנהלת השיווק של Easywed, שהצטרפה לחברה לפני כ-9 חודשים. ראדה בעלת ניסיון עשיר בעולמות התוכן, אפיון, פיתוח וניהול מחלקות.

טרם הצטרפותה ל-Easywed, שימשה ראדה ב-8 השנים האחרונות כאסטרטגית שיווק ותוכן דיגיטלי בוואלה! וכראש מחלקת תוכן ואסטרטגיה באתר וואלה! news, שם במסגרת תפקידה ניהלה שלוש מחלקות תוכן מרכזיות בוואלה! news, בהן; וואלה! מזל טוב, וואלה! סקול ויורם לימודים, והייתה אחראית בין היתר על ניהול המוצרים, אפיונם המתמשך, פיתוח תוכן ושיווק והובלה של מהלכי שיווק ייחודיים.

טרם כך הייתה עורכת ומפיקה בתוכנית הרדיו 'ירוק באוויר' של רדיו 99FM ושימשה ככתבת במדור איכות הסביבה והחדשות של אתר ynet מבית ידיעות אחרונות.

Easywed
Easywed

Easywed, שהוקמה ע"י מפיק החתונות עמית בר ציון, היא בין חברות הפקת החתונות הגדולות בישראל ופועלת כקבוצת רכישת חתונות. מה שהתחיל בשיתוף פעולה סטודנטיאלי באוניברסיטת תל אביב, הפך לאחר כעשור לחברה שמחתנת אלפי זוגות בכל שנה, עם אחיזה בנתח שוק של כ-15% ומחזור של 100 מיליון ש"ח, כך נמסר מהחברה, באמצעות משרד היח"צ דני לוי תקשורת.

על פי מודל הפעילות ב-Easywed מתחייבים לתת את המחיר המשתלם והאטרקטיבי ביותר מול הספק הנבחר, כאשר החברה עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם עשרות נותני שירות (המרכיבים יחדיו את החבילה המלאה לקיום האירוע ) שנבחרו בקפידה ולאורך שנים של ניסיון.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים