הגימיק החדש של ברגר קינג ישראל: ארוחת מבוגרים לכבוד חג האהבה

ארוחת מבוגרים
ארוחת מבוגרים

במשרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של אדם פולצ'ק, שהפך למשרד הדגל של קבוצת פובליסיס בישראל, לא עוצרים עם הגימיקים היצירתיים לרשת ברגר קינג ישראל ואחרי סופגניקינג, סופגניית הוופר הראשונה בעולם שעשתה הד תקשורתי נרחב ברחבי העולם, משיקים בליאו ברנט את ארוחת המבוגרים הראשונה (Adults Meal) של ברגר קינג בהמדורה מיוחדת לכבוד חג האהבה (הולנטיין), שתימכר בסניף כיכר רבין בלבד.

ארוחת מבוגרים - Adults Meal
ארוחת מבוגרים – Adults Meal

ברגר קינג בישראל אומנם לא עומדת בתחזיות ההתרחבות שלה והמשנה למנכ"ל שי לידור שהצטרף לחברה ב-2016, הודיע באחרונה כי החליט לפרוש מתפקידו, אולם הקמפיינים הפרסומיים, מערך היח"צ ופעילות הסושיאל של ברגר קינג ממשיכה את הפעילות המשובחת, שיוצרת עניין רב בקרב קהל היעד.

במחצית השנייה של 2016, החל הליך מאסיבי להחלפת הספקים של ברגר קינג בישראל. את משרד היח"צ ג'ינג'ר תקשורת שטיפל בברגר קינג בתחילת דרכה המחודשת בישראל, החליף משרד היח"צ של שרי ישראלי ואת חברת הסושיאל, שהייתה עד כה Smoyz, החליפו בזרוע הדיגיטל והסושיאל של דבי תקשורת. בנובמבר החליפה ברגר קינג גם את משרד הפרסום הראשי שלה, לאחר שתקציב הפרסום עבר מידי מקאן תל אביב למשרד ליאו ברנט.

המהלך החדש של ברגר קינג רוכב על ארוחות הילדים המוכרות של רשתות המזון המהיר ומציג לראשונה בישראל גם את ארוחת המבוגרים, שכוללת וופר, צ'יפס, שתייה וצעצוע מיוחד למבוגרים. הארוחה הייחודית תימכר רק ביום הולנטיין (14.2) החל מהשעה 18:00 בסניף כיכר רבין, הסניף הראשון בכניסתה המחודשת של ברגר קינג בישראל.

קרדיטים
מנכ"ל: אדם פולצ'ק סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן ניהול לקוח: לורה זימין תקציבאית: אסתי שדה סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש קופי: אורן בן נאים ארט: מיטל מילר הפקה: מני זרחיה חברת הפקה: בילדריש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. שום גימיק לא יסווה את העובדה הפשוטה:
    הרשת במדרון תלול למטה, ואם לא תעשה משהו נגיד לה שלום בדצמבר 2017, מקסימום 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים