הדור הבא של אדלר חומסקי: אסא קרן ויונתן טייטל מונו למנהלי קריאייטיב

אסא קרן, יונתן טייטל
אסא קרן, יונתן טייטל

הנהלת קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי מביעה אמון בשני אנשי הקריאייטיב הצעירים – יונתן טייטל (26) ואסא קרן (27) שמתמנים למנהלי הקריאייטיב של המשרד תחת הסמנכ"ל טל ריבן.

אמיר גיא, אדלר חומסקי & ורשבסקי
אמיר גיא, אדלר חומסקי & ורשבסקי

קרן וטייטל החלו את דרכם בענף לפני כ-3 שנים, אל הג'וב באדלר חומסקי הגיע קרן עם רזומה מוכח מעולם התוכן הויראלי בזכות פרויקט 'ילדי ריטלין', שסרטוניו זכו למאות אלפי צפיות ברחבי הרשת. טרם הצטרפותו של טייטל לאדלר חומסקי, שימש כקופירייטר במשרד הפרסום ריפרש (Refresh) של אדם שוב, שפעילותו נמכרה באחרונה לגרייט דיגיטל.

ביולי 2015 השתתפו טייטל וקרן בתחרות 'יאנג קריאייטיבס' של איגוד חבורת הפרסום, הבצפר ופסטיבל הפרסום LIA לונדון. בתחרות זכו קרן ועידו קציר שהוטסו לסדנת פרסום לצעירים בלאס וגאס.

במסגרת עבודתם באדלר חומסקי, חתומים קרן וטייטל על כמה מהקמפיינים המוכרים שיצאו ממשרד הפרסום בשנים האחרונות, בהם: מילקי עם רועי כפרי, בנק הפועלים, קמפיינים שונים של בזק ונוספים

טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי מסר לאתר אייס: "אסא וטייטל הם מאנשי הקריאייטיב הטובים ביותר שהכרתי ואין מתאימים מהם להוביל את הקריאייטיב של המשרד לצד המנהלים הותיקים. אני מאמין שאין תחליף לגידול דור עתידי של מנהלים שגדלו וצמחו על הערכים והרוח של המשרד. אני מאחל להם המון בהצלחה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים