זמיר דחב"ש נשכר להצניע את מחדלי הבטיחות של כתר פלסטיק

זמיר דחב"ש, צילום: פייסבוק / יוסי זליגר
זמיר דחב"ש, צילום: פייסבוק / יוסי זליגר

היועץ התקשורתי ומנהל המשברים זמיר דחב"ש ומשרדו 'שלום תל אביב' קוטפים תקציב נוסף שגולתו בהצנעת סיקורים שליליים. על פי אייס, תקציב כתר פלסטיק (Keter) שהועמד למכרז בשבועות האחרונים לאחר שטופל במשרד BBDO IM של גיתם BBDO, הועבר לידי 'שלום תל אביב'.

עבור דחב"ש ורינת פרידמן, שותפתו במשרד 'שלום תל אביב', מדובר ברבעון ראשון מוצלח במיוחד, לאחר שבמשרד רשמו מספר תקציבי ניהול משברים, בהם של האוליגרך דוד דוידוביץ', שערער לעליון על זכייתה של אלונה בר און בהתמודדות מולו על רכישת גלובס ומפעל 'חיפה כימיקלים' שמתמודד מול מחאה ציבורית במשבר מכל האמוניה.

זמיר דחב"ש
זמיר דחב"ש

כתר פלסטיק היא אחת החברות הרווחיות ביותר במשק הישראלי והמובילה בתחום ייצור ושיווק מוצרי פלסטיק לבית ולגינה. ביולי 2016, נמכרה מרבית מפעילות החברה (כ-80%) שהייתה בבעלות האחים יצחק וסמי סגול לקרן BC Partners (בי.סי פרטנרס) לפי שווי של 1.7 מיליארד דולר.

באחרונה, נחשפו בערוץ 10 מחדלים קשים ורשלנות פושעת בניהול צי המשאיות של 'כתר פלסטיק', לאחר שדורון לפס, מי שהיה קצין הבטיחות הראשי של חברת "כתר פלסטיק", עד תחילת 2017, הגיש דו"ח חריף על כשלי בטיחות בצי המשאיות להנהלת החברה הבכירה, שחשף מחדלים קשים ורשלנות נרחבת בהתנהלות מול צי המשאיות של החברה. על פי לפס, בהנהלה של החברה "הציעו לו לא מעט כסף כדי לסתום את הפה", אולם חמישה שבועות לאחר מכן, הוא נזרק מהחברה בבושת פנים.

על פי מסמכים שחשף לפס בפני ערוץ 10, עולה כי נהגי צי המשאיות של כתר פלסטיק, היו על ההגה למעלה מ-14 שעות ברציפות, וזאת לצד מחדלים נוספים שהובילו לעשרות ומאות תאונות דרכים, חלקן קטלניות.

דחב"ש, שגם עומד בראש צוות ניהול המשברים של חברת פייסבוק ישראל בניהולה של עדי סופר תאני, נמצא בימים אלה תחת עין בוחנת מצד אתרי חדשות מרכזיים, לאור התנהלותה השנויה במחלוקת של פייסבוק בהסרת סטטוסים ואיומים סמויים על עיתונאים וכתבי דיגיטל. באחרונה המזבלה פירסמה סרטון שסוקר את פעילותו האפלולית של דחב"ש, בתוך יממה, הסרטון שעותק ממנו עלה לעמוד הפייסבוק של המזבלה, נחסם בצורה מיסתורית ע"י פייסבוק והצפייה בו הוגבלה לגולשים מחוץ לישראל בלבד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים