ברגר קינג כובשת את פסטיבל קאן ליונס 2017, לא מעט בזכות ליאו ברנט ישראל

ברגר קינג - פסטיבל קאן
ברגר קינג – פסטיבל קאן

פסטיבל קאן ליונס 2017 (Cannes Lions) שמתקיים מדי שנה בצרפת, חתם היום את יומו השני עם סדרת פיינליסטים ישראלים, 3 למשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל ושניים לקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי. רשת ברגר קינג העולמית (Burger King) שזכתה בחודשים האחרונים למספר איזכורים גבוה במיוחד בתקשורת העולמית, דווקא בזכות משרד הפרסום הישראלי, הוכרזה כמפרסם היצירתי ביותר לשנת 2017. על קבלת התואר 'Creative Marketer of the Year' בו זכתה ברגר קינג, הודיעה הנהלת קאן באופן רשמי בחודש מרץ.

גולת הכותרת בפסטיבל, לפחות בעבור הנציגויות הישראליות, היא ההצלחה המסחררת של משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל, בהובלתם של אדם פולצ'ק המנכ"ל ועמי אלוש, סמנכ"ל הקריאייטיב, שגם גרפו לא מעט פרסים ב'קקטוס הזהב 2017' – 2 פסלוני גרנד קקטוס, זהב, 3 כסף ומקום שני בדירוג משרדי הפרסום.

בזמן שהמהלכים המדוברים של ליאו ברנט עבור רשת ברגר קינג ישראל טרם הניבו פרסים, במשלחת של המשרד יכולים להיות מרוצים מ-3 עבודות שעלו לשלב הגמר בקטגוריית האאוטדור (Outdoor Lions). שני פיינליסטים עבור מרתון הגיימינג של סמסונב ופיינליסט נוסף עבור שלט החוצות לשעון החכם של סמסונג. על פי הערכות, ליאו ברנט עתידים ללכוד לפחות אריה אחד מתוך שלושת הפיינליסטים, ככל הנראה ארד.

מחר (שני, ה-19 ביוני), יוכרזו גם רשימות השורטליסט של קטגוריות "קריאייטיב דאטה", "דיירקט" ו"מובייל". קטגוריית הדיירקט אליה בין היתר הוגשו מהלכי ברגר קינג של ליאו ברנט, עתידה לספק שורטליסט נוסף עבור ברנט וברגר קינג עם תקווה לאריה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים