סמסונג אלקטרוניקס הוכתרה כמשווקת היצירתית ביותר במסגרת פסטיבל קאן ליונס 2016

פסטיבל קאן 2016
פסטיבל קאן 2016

ענקית האלקטרוניקה סמסונג (Samsung) הוכתרה בתור המשווקת היצירתית ביותר לשנת 2016 (Creative Marketer of the Year) וזאת במסגרת מוקדמות פסטיבל הפרסום הבינלאומי קאן ליונס (Cannes Lions) שיתקיים בעוד כחודש בצרפת. התואר הוענק לאור יוזמות שיווקיות יצירתיות, חדשניות ובעלות משמעות של סמסונג בעולם במהלך 2015. סמסונג מלטשת בהתמדה את הגישה השיווקית שלה בהתאם לאסטרטגיה הממוקדת בצרכן ובאופן שבו המוצרים והטכנולוגיות שלה יוצרים משמעות בחייהם של צרכנים.

רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק בסמסונג ישראל: "הזכייה בתחרות קאן ליונס מוכיחה פעם נוספת את מובילותה של סמסונג בתחום הטכנולוגיה, אך לא רק. אנחנו גאים על קבלת הפרס היוקרתי ונמשיך להשקיע ביצירת חידושים שגורמים ללקוחות שלנו בישראל להתרגש".

קמפיין 'Samsung Safety Truck'

"אנו מאמינים שחדשנות מעניקה לבני אדם הזדמנות להגיע גבוה יותר ולחלום חלומות שאפתניים יותר," אמר מר קו (Mr. Kwanghak Koh), מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל. "בסמסונג, העשרת חיים של בני אדם עומדת במרכז כל פעולותינו והשיווק שלנו משקף את הפילוסופיה הזו".

טרי סאווג' (Terry Savage), יו"ר פסטיבלי ליונס, אמר: "כשבוחנים את הזכיות של סמסונג בקאן ליונס, אפילו רק את אלו של השנה שעברה, מדהים לראות את הגיוון שהשיגה החברה הודות למחויבותה ליצירתיות. החברה מצטיינת בכל התחומים, בין אם מדובר בתקשורת הקשורה לשירותי בריאות, ביצוע או תוכן שיווקי".

פסטיבל הפרסום Cannes Lions מתקיים זו השנה ה-63 בעיר קאן שבצרפת ונחשב לאירוע הפרסום החשוב בעולם. בפסטיבל לוקחים חלק כ-15,000 נציגים מכ-95 מדינות. נציגת הפסטיבל בישראל היא רשת שוקן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים