לקראת ועידת MAD ומדד המותגים 2017 של גלובס: הישראליות צוחקות על כנסים וגם מפרגנות למזבלה

ועידת MAD 2017 - הישראליות
ועידת MAD 2017 – הישראליות

לאה לב ורני גרינשפן כוכבות 'הישראליות', סדרת הרשת הפופולארית בהפקת mako, מצטרפות כשחקניות חיזוק לקידום ועידת MAD של גלובס שעוסקת בעולמות השיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת.

ועידת MAD שתתקיים מחר (12.7) במלון דייויד אינטרקונטיננטל תל אביב, היא אירוע המדיה המרכזי בישראל שמפגיש מדי שנה את המנהלים הבכירים מהשוק הבינלאומי והמקומי עם מקבלי ההחלטות בענפי התקשורת, השיווק, הפרסום, הסלולר, הטלוויזיה, הטכנולוגיה ומובילי דעת קהל. MAD מעלה על סדר היום את הכיוונים והמגמות אשר יהוו את אבני הדרך לבכירים מהתעשייה.

MAD תעסוק השנה במספר סוגיות, בהן האתגרים של המשווקים והמפרסמים בעידן המואץ, כיצד יראה הנוף הטכנולוגי בעשור הקרוב, מה הן התחזיות והאסטרטגיות בתחומי התקשורת, הטלקום, המדיה ובאילו דרכים ניתן להתחבר לעולמות התוכן של דור ה-Y וה-Z ועוד.

בין הדוברים השנה בועידה: מייקל פרוהליך (מנכ"ל אוגילבי EMEA), שר התקשורת איוב קרא, רן גוראון (מנכ"ל פלאפון), איציק אברכהן (מנכ"ל שופרסל), ענת אלחנני (סמנכ"לית השיווק של פייסבוק ישראל), הפרסומאי והאסטרטג נעם מנלה, מנחה הצינור גיא לרר, אמיר גיא (מנכ"ל משותף באדלר חומסקי & ורשבסקי), אורי רוזן (העורך הראשי של מאקו) ונוספים.

הסרטון הופק ע"י מחלקת הקריאייטיב של מאקו שבראשה חגי לפיד, מנהל הקריאייטיב-דיגיטל של הפקות האינטרנט של קשת, בהן סדרת הישראליות. במסגרת הועידה יחשף גם גיליון מדד המותגים 2017 השנתי של גלובס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים