חנה רדו למארגני ועידת ישראל לעסקים של גלובס: "חסר רק טראמפ בועידה שלכם"

חנה רדו, מקאן ת"א
חנה רדו, מקאן ת"א

חנה רדו, האישה החזקה של קבוצת מקאן ת"א ובעלת מיזם הנשים 'סופרסונס' שהשיק באחרונה קמפיין הקורא לאיזון מספר הנשים בפאנלים ובאירועים, מותחת ביקורת פומבית על בחירת משתתפי הפאנל בועידת ישראל לעסקים 2016 של גלובס שתתקיים בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.

בסטטוס שפירסמה רדו בעמוד הפייסבוק של גלובס נכתב: "עולם מושלם ללא נשים. חסר רק טראמפ בועידה שלכם". רדו אף צירפה לכידת מסך של מצבת משתתפי הועידה, שלמעט אישה אחת, מורכבת כולה מגברים. הסטטוס של רדו זכה לכ-200 לייקים, כמה עשרות שיתופים ובעיקר תגובות אנטי על המחסור בנשים בפאנלים של גלובס.

הסטטוס של חנה רדו
הסטטוס של חנה רדו

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המתקיימת מזה שני עשורים, נחשבת לאירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי ביותר בישראל. הוועידה מפגישה את בכירי המשק, הכלכלה והמדינה, שרים ורגולטורים, לצד חברי הסגל הדיפלומטי, אנשי עסקים ואנשי אקדמיה מהשורה הראשונה, כמו גם דוברים בינלאומיים ומהווה פלטפורמה לשיח רחב ומגוון.

על פי האג'נדה של הועידה השנה, ועידת ישראל לעסקים 2016 תציג את "התחזיות והמגמות בכלכלה הגלובלית, תמונת המצב הגיאופוליטית העולמית, וכן סקירות ממוקדות שיבחנו תרחישים כלכליים ומדיניים בארה"ב שלאחר הבחירות, באיחוד האירופי ובגוש האירו, בסין ובשווקים המתפתחים. כמו כן הוועידה תדון השנה בהשפעותיה של מהפכת המידע על חיינו, ובאופנים שבהם הטכנולוגיה מעצבת מחדש את הסביבה הכלכלית, העסקית, החברתית והתרבותית. הוועידה תשרטט את ההזדמנויות והאתגרים לכלכלת ישראל לנוכח "המהפכה התעשייתית הרביעית", ותייחד דיונים להשפעות מהפכת המידע על חיינו לרוחב התחומים".

אלא שכנראה התחזיות והמגמות על החשיבות של נוכחות נשית מאוזנת בפאנלים ובאירועים, פסחו על מארגני האירוע, שכאמור רק אישה אחת מוצגת כמשתתפת בפאנלים של הועידה.

מגלובס נמסר: "אין תגובה".

סופרסונס
סופרסונס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים