דורון ארד מחליף את שלי שפילמן יערי כמשנה של רמי יהודיחה

דורון ארד
דורון ארד

לאחר קדנציה של 6 שנים במשרד הפרסום LEAD (כיום ליד אוגילבי) של קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי והפרסומאי רמי יהודיחה, המשנה למנכ"ל שלי שפילמן יערי פורשת מתפקידה. את מקומה יחליף דורון ארד, בעברו בכיר בצוות השיווק של מותג פריגת מבית החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, כך פורסם לראשונה בגלובס (ענת ביין).

שפילמן יערי הודיעה באחרונה על פרישתה ממשרד הפרסום (מקור: אייס, משה בנימין) בו שימשה כאמור בשנים האחרונות כמשנה של יהודיחה. על פי הודעת הפרישה, שפילמן יערי פונה ל-"אתגרים חדשים" וכשלדבריה היא בוחנת "הזדמנויות חדשות הנפתחות לאחרונה בצומת של שיווק פרסום וטכנולוגיה". עם 15 שנות ניסיון בעולמות הפרסום והשיווק, מילאה שפילמן יערי שורה של תפקידים במשרדי הפרסום הגדולים בישראל, בהם כמנהלת לקוחות באדלר חומסקי & ורשבסקי, מנהלת לקוחות במשרד הפרסום מקאן אריקסון (כיום מקאן תל אביב) וכמנהלת האסטרטגיה של פרסום הפרסום גלר נסיס (ז"ל, כיום פובליסיס-ליאו ברנט). בעברה שימשה כמנכ"לית וממקימי אתר עכבר העיר אונליין.

שפילמן יערי מסרה: "זו היתה תקופה של אתגר בלתי פוסק במטרה להוביל את המשרד קדימה בתוך סביבה סוערת ומשתנה שחווה הענף. השינויים בתחום המדיה ובעולם הדיגיטל בפרט מחייבים לא לנוח על זרי דפנה ולהיות ערוכים להגיב תוך אדפטציה מלאה בכל יום מחדש. כל מי שמכיר אותי יודע שאני שחקנית נשמה וכך גם פעלתי לצד לקוחות ועובדים שנהפכו במרוצת השנים לחברים טובים ויקרים זו ההזדמנות לומר להם תודה ענקית. אישית אני עומדת כיום בפני תחילתה של דרך חדשה ומרגשת וערוכה לאתגרים חדשים".

רמי יהודיחה: "אני מודה לשלי על תקופה מאתגרת ומלאת עניין ועל המסירות והמקצוענות ומאחל לה המון בהצלחה בהמשך הדרך".

דורון ארד, בעברו בכיר במחלקת השיווק של מותג פריגת, עבד בתפקידו האחרון ביחידת התוכן של משרד הפרסום גיתם BBDO (בי.בי.די.או קונטנט), ששינתה באחרונה את שמה ל-Peach. ארד מביא עימו ניסיון נרחב בתחום השיווק, והיה חלק במספר קמפיינים חדשניים שהושקו עוד בתקופת אידיאולוג'יק של ינון לנדנברג ודורון טל.

רמי יהודיחה על מינויו של ארד: "המהלך לגייס מנהל בכיר מתחום השיווק הוא צו השעה אני מאמין שמשרד פרסום בעידן הנוכחי, שרואה עצמו שותף אסטרטגי של הלקוחות, מחויב לייצר ערך מוסף בכל שרשרת הערך השיווקית. היום כבר אי-אפשר להפריד בין קמפיין פרסום לבין כל ערוצי ההפצה השיווק והמכירות".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים