נועם טור רוצה שתגורו באכזיב בפרסומת חדשה של פרסום ליד

נועם טור, פרסום ליד
נועם טור, פרסום ליד

משרד הפרסום LEAD של קבוצת אדלר חומסקי אנד ורשבסקי והפרסומאי רמי יהודיחה, משיקים קמפיין חדש בכיכובו של הדוגמן-יזם ויוצא הישרדות נועם טור לקידום 'פרויקט מגורים אכזיב' של צמח המרמן ואלקטרה מגורים. הפרסומת תחת המסר: "לכו עם הלב, בואו לחיות את הים" מושקת לצלילי גירסת קאבר של מוקי – לב חופשי.

אכזיב – לחיות את הים

קרדיטים
מנכ"ל משותף: אריאל ברנסון משנה למנכ"ל: שלי שפילמן יערי מנהל קריאטיב: רונן גור-פונארוב ארט: עדי מנור קופי: יוסי כהן מיתוג: גלה רוזנבלום, דניאל מרקוס סמנכ"ל אסטרטגיה: איתן דוידסון מנהלת לקוחות: שרית שטרנהל סופרויזרית: לירון עזרתי מפיקה: סיגל נוגאסי במאי: רני כרמלי הפקה: אוג מוסיקה: אורי טולדנו ביצוע קאבר: רון הופמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. עצוב מאוד. כנראה ככה זה כשמתפרסמים ומתעשרים, שוכחים מה באמת חשוב. כסף מכסה את הכל…

  2. אם מודדים פרסומות במידה בה הן מקפיצות כמה שיותר אנשים מהכורסה הרי שזו פרסומת מוצלחת – אם כי לא במטרה המקורית שלה – מסע פרסום נגדי הושק בהצלחה בימים אלה ושמו "לא בונים בית באכזיב" – מלווה בהרבה פחות משאבים אבל גם הרבה פחות ציניות – מטעם אוהבי החוף בגליל המערבי ובצפון – המטרה לחשוף את אינספור השקרים שנציגי המכירות של צמח-המרמן מספרים למתעניינים במגורים בתכנית הכי אנטי-סביבתית בארץ – המנוגדת לחוק על השמירה על הסביבה החופית ושהצליחה לעבור את המחסומים-אלק של מוסדות התכנון העכשוויים (עם הרבה כסף מתחת לשולחן). פרטים נוספים בדף הפייסבוק "לא בונים בית באכזיב" ובאתר http://www.achziv.org. נועם טור? המראה של הארץ הזו… תאוות בצע חסרת עקרונות.

  3. נועם, כשזה קשור לדבורים שלך זה צריך לעניין את כולם…
    כשזה קשור לים של כולנו לא אכפת לך לרמוס אותו !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים