אמיר שניידר מצטרף לבנק הפועלים, ינהל את מחלקת הדיגיטל תחת אסף אזולאי

אמיר שניידר ואסף אזולאי
אמיר שניידר ואסף אזולאי

אמיר שניידר, מייסד קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" שבימים אלה תציין 8,000 חברים, חותם תקופה של שנתיים וחצי כמנהל שיווק בקבוצת הנדל"ן אלדר ומצטרף לבנק הפועלים (אריק פינטו) כמנהל תחום דיגיטל, שם יפעל תחת מנהל השיווק והפרסום אסף אזולאי. הצטרפותו של שניידר, מגיעה במקביל למהלך מיתוג מחדש שהשיק הבנק לראשונה מאז 2001.

שניידר, בעל תואר שני במנהל עסקים MBA עם התמחות בשיווק ופרסום מהקריה האקדמית ותואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת בר-אילן, הקים את קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" ביחד עם לירן פורמן וטל ספיבק באפריל 2015, בזמן שהיה מרקום בחברת "גלובלינקס התחדשות עירונית". בעקבות הצלחת הקבוצה וצבירת הפופולאריות שלה כנקודת המפגש של מנהלי ומנהלות שיווק, הצטרף שניידר לקבוצת אלדר בספטמבר 2015, וכאמור השבוע קוצר את הפירות עם מינוי משמעותי יותר בקבוצת הפועלים.

במסגרת עבודתו באלדר, היה שותף למהלך זוכה פרס אפ"י כסף שבו זכתה אלדר השקעות עבור אימוץ מודל "קבוצת רכישה מפוקחת" בפרויקט עדן טאוור שהביא לשיווק מוצלח של קבוצת רכישה בעיצומו של משבר קבוצות הרכישה.

כהוקרה על פועלו במנהלי שיווק מצייצים, נבחר שניידר בינואר 2016 ל"אישיווק השבוע" של אתר אולמרקטינג, בנובמבר 2017 נבחר לרשימת "המשפיעים בדיגיטל" של איגוד הדיגיטל הישראלי ובדצמבר לרשימת Under40 של אתר הברנז'ה אייס וארטימדיה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים