מקס, מרים ושהר הם החוליגנים

Hooligans - חוליגנים
Hooligans – חוליגנים

שלושת המוכשרים, פתחו חברה צעירה ומדליקה בשם Hooligans, אשר מתמחה בהפקות דיגיטליות קריאטיביות לכל מסך. החברה הוקמה לזכר כל אותם רעיונות דיגיטליים גדולים שקיפחו את נפשם כי אף אחד לא ידע איך עושים את זה, או שלא נכנסו בזמן ובכסף, או שאיש לא התמקד בפרטים ונפלו בביצוע. החוליגנים, מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין, הם ילידים דיגיטליים מנוסים (מקאן אריקסון, גיתם BBDO) שיודעים למצוא פתרונות יצירתיים לכל שלב בהפקתו של מהלך מדהים באמת – מפתרון קריאייטיבי לבריף, דרך ממשק המשתמש והעיצוב ועד לפתרון הטכנולוגי של איך לעזאזל עושים את זה.

Hooligans - חוליגנים
Hooligans - חוליגנים

Hooligans מאמינים שמשרדי הפרסום לא אמורים לשבור את הראש על איך גורמים למשהו לקרות, לבזבז ימים שלמים על אפיון וירידה לפרטים או לגדל קמטים בגלל שיחות עקרות עם מפתחים. המשרדים יביאו את הרעיון, Hooligans יעשו את השאר. וגם יביאו את הרעיון, אם צריך. כך או כך, זה ייצא מדהים. פרטים נוספים באתר.

Hooligans - חוליגנים (מתוך האתר)
Hooligans - חוליגנים (מתוך האתר)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. בס"ד

    האמת, נכנסתי, טיילתי, הפלגתי והתאכזבתי, זאת בדיוק הסיבה למה אני שונא משרדי פרסום, האף למעלה, הפוזה נוצצת ובסוף מקבלים עבודה שלא שווה שקל…קודם תתנו בראש, אחרי זה תתחילו להגשים חלומות, כל הווג'ארס הזה בשביל מה? השקט מביא עימו נצחונות רבים והרעש לפעמים שקט יותר מהמתים…נקווה לטוב..

  2. מעולה. אפילו שציפיתי שהאתר יהיה טיפה יותר מרגש מבחינת navigation, אבל בקטנה, בטח מבזבזים אנרגיה על דברים חשובים באמת.
    בהצלחה!

  3. כמה נפיחות עצמית… אפילו בתור דאחקה אירונית זה לא מצחיק.
    הפכה לאגדה בחייה? מאנשי הקריאייטיב הבולטים?
    תביאו קבלות ואח"כ תעופו על עצמכם.
    יש רבים וטובים בתעשייה שעושים דברים נהדרים בלי לעשות הרבה רוח.

    ולגבי השם הדבילי -ע"ע the brief

  4. בהצלחה

    מהשלושה אני מכיר באופן אישי את שהר, ומעבר לכל הייתרונות והחסרונות (פולניה) היא רעבה. לגפילטע ולהצלחה.
    השאלה הגדולה אם השלישיה הביזארית הזאת תצליח להגשים את עצמה ולא תמות על קמפיינים משעממים, עבודה שוטפת, ולקוחות חסרי מעוף.

    בכל מקרה,
    בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים