שולה זקן בפרסומת השקה לרשת URBAN – Design for Less

שולה זקן בפרסומת החדשה של רשת ביתילי Urban
שולה זקן בפרסומת החדשה של רשת ביתילי Urban

אחרי שהסעירו את הרוחות ברשת עם הודעה על ליהוקה של שולה זקן כפרזנטורית להשקת רשת Urban, משרד הפרסום יהושע\TBWA יעלה הערב עם סרטון הפרסומת הפרובוקטיבי של השנה שישודר רק פעם אחת, בגמר האח הגדול VIP.

כזכור לפני כשבועיים, הודיעה רשת הריהוט My Home Page על ליהוקה של שולה זקן, יד ימינו, מזכירתו האישית וראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, כפרזנטורית בקמפיין ההשקה מחדש של רשת הרהיטים תחת השם 'אורבן' (URBAN – Design for Less). רשת אורבן תמותג כרשת רהיטים לצעירים עם מכירים בהתאם. בחירתה של הרשת בזקן כאמור יצרה הד תקשורתי רחב עם ביקורת ציבורית נוקבת לאור כך שהפרזנטורית הראשית הורשעה במספר פרשות שחיתות; פרשת רשות המסים, פרשת ראשונטורס ופרשת הולילנד, והשתחררה מבית הסוהר נווה תרצה ב-26 בינואר 2015.

"עברייני" ישראל הופכים לחביבי משרדי הפרסום, במרץ 2014, לוהק 'האופנובנק', שודד הבנקים הסדרתי רוני ליבוביץ', כפרזנטור של חברת אלבר מוטו. הרשות השנייה פסלה בזמנו את שידור הפרסומת, אך חזרה בה לאחר ערעור והפרסומת עלתה מחדש.

הרשת החדשה מושקת בפריסה ארצית של 15 סניפים ותעבוד בפורמט של EDLP – Everyday low Price, מחירים נמוכים, בלי מבצעים, למעט מבצע השקה – הובלה והרכבה בחינם. הסרטון יעלה הערב לשידור בגמר האח הגדול VIP להקרנה חד פעמית בטלוויזיה.

הפרסומת המלאה: שולה זקן – Urban

מאחורי הקלעים: שולה זקן – Urban

URBAN – Design for Less
URBAN – Design for Less
URBAN – Design for Less
URBAN – Design for Less
URBAN – Design for Less
URBAN – Design for Less
URBAN – Design for Less
URBAN – Design for Less

קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב: מיה קרמן קופי: מירן פחמן, שחר קיקוס ארט: מיכל בן נתנאל סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי אמיתי מלניק סמנכ"לי לקוחות: אלינור שמר, לירז סופרין סופרוויזרית: טלי לייבלר תקציבאים: עומר הרטונג, מור מאיה הפקה: עופר חג'יוב במאי: עודד לוטן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. רציתי לקנות אצלכם אבל אחרי ששמעתי שליהקתם את שולה זקן… אני אוותר. אני מעדיפה לשלם יותר לאנשים הגונים.

  2. אגב, בווידיאו השני נראה שאו שעשו לה שטיפת מוח כדי שתגיד את המסר כמו שצריך או שאיימו עליה. מדברים על להקריא מהדף. איזה התחמקות לא אלגנטית וכיסוי תחת.

  3. מאיה קרמן – שאת יושבת עכשיו וקוראת את הטוקבקים, ומעבר לחשיפה שהמשרד קיבל, נסי להתעמק רגע במה ששולה זקן ואולמרט עשו. מדובר בגזל ושוחד ודרדור של הערכים של המדינה. בהיותי בן אדם חד ממדי גם אני לא התעמקתי ככ במקרה אבל מכיוון שאת, או החבר'ה המסכנים של הקריאייטיב החלטתם להחצין את שולה, אולי כדאי שתקראי את מעלליה. ואז תיכנסי לחדר של הילדים שלך (במידה ויש), תיסתכלי עליהם ותשאלי את עצמך האם זו המדינה והערכים שאת הולכת להנחיל להם – כי תיהי בטוחה שזה מגיע לשם. ההתדרדרות של אהדה בציבור מתמצעת לאורך שנים והרף יורד. בדיוק כמו שהשעשועונים של אברי וארז הפכו לאח הגדול והגיל יורד והערכים יורדים. נסי לחשוב על זה ולצאת מהמגניבות וההיתממות. יש לך ולחברה שהביאה אותך השפעה ישירה על זה. אולי הדברים יחלחלו ועוד עשור תיזכרי שיהיה מאוחר מדי.

  4. עילג מטופש דוחה שפל מביך עלוב הזוי. איזו פרסומת! איזה קריאייטיב! איזה משרד! טיפשים.

  5. ברור ש"פינת אוכל שמדברת עם המזנון" זה משפט מאוד אותנטי של שוטרים ולא משהו שהלקוח הסתום דחף.
    סרטון מביך לכל הצדדים המעורבים, בכל היבט.

  6. סרטון התגובה של שולה? שהיא משתפת פעולה עם אורבן כי זו רשת אמיתית שמתחברת לצעירים ובלה בלה? וואו שולה, וואו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים