אורבן של קבוצת EFD עולה למתקפה מול רשת איקאה: "אנחנו נגד חרם על רהיטים שבדים"

אנחנו נגד חרם על רהיטים שבדים
אנחנו נגד חרם על רהיטים שבדים

רשת הרהיטים אורבן (Urban – Design for less) של קבוצת EFD שבשליטת משפחת איתני, שהושקה בקול תרועה גדול ביוני 2015, עם קמפיין פרובוקטיבי ומדובר בכיכובה של שולה זקן, עולה במהלך סוף השבוע למתקפה מול המותג המתחרה – רשת הרהיטים איקאה ישראל (ikea).

מאחורי הקמפיין שמושק במקביל לקמפיין ikea שעלה בימים האחרונים בטלוויזיה ובתגובה להתבטאויות השונות של שרת החוץ השבדית מרגוט וולסטרום, שכבר הספיקה ביממה האחרונה להסתבך בפרשות שחיתות שמכה גלים בקרב התקשורת הישראלית, עומד משרד הפרסום טוונטי טרי (twenythree) של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין ומנהלת השיווק של 'אורבן' מיכל צ'רבינסקי. ב-twenythree זכו בתקציב הדיגיטל של קבוצת כרמל (בעלת מותגי ביתילי, אורבן ונוספים) ביוני 2015 ובמקביל לעליית הקמפיין עם שולה זקן.

אנחנו נגד חרם על רהיטים שבדים
אנחנו נגד חרם על רהיטים שבדים

המודעה מתקשרת מבצעי הובלה והרכבה בחינם לרוכשים ממגוון הרהיטים של אורבן בסכום קניה שעולה על 1,500 ש"ח. במודעה שעלתה בעמוד המותג נכתב: גם בבית שלכם מדברים על ההכרזות האנטישמיות של שרת החוץ השבדית? אנחנו נגד חרם על רהיטים שבדים, מזל שיש אלטרנטיבה: מבצע הובלה והרכבה בחינם ברשת Urban".

טוונטי טרי ואורבן לא לבד, ב-2014 גם רשת עצמל'ה ומשרד הפרסום ליאו ברנט ישראל, עלו עם קמפיין נושך ונוקב שהושק תחת המסר: "לילדים שוודים מספיקים רהיטים שוודים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים