מזבלה.קום

סוכנות twentythree של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין זכתה בתקציב הדיגיטל של קבוצת כרמל

יוסי צרפתי וארז רובינשטיין
יוסי צרפתי וארז רובינשטיין

סוכנות הפרסום twentythree שהוקמה ב-2009 על ידי יוסי צרפתי וארז רובינשטיין נבחרה על ידי קבוצת כרמל (Carmel Group), הכוללת את רשת ביתילי, רשת אורבן שהושקה לאחרונה ו-IDdesign, לטפל בתקציב הדיגיטל החדש שלה שיעמוד על כ-3 מיליון ש"ח בשנה. מותגי הקבוצה מונים למעלה מ-30 סניפים מאילת ועד כרמיאל. תקציב הדיגיטל השנתי יכלול את ניהול הקמפיינים הדיגיטליים, פלטפורמות התוכן והמדיה החברתית, פרפורמנס וקידום אתרי הקבוצה.

כזכור, רשת אורבן (URBAN – Design for Less) הושקה לפני כשבוע במהלך של יהושע\TBWA בכיכובה של שולה זקן. הפרסומת בכיכובה של זקן שודרה רק פעם אחת בטלוויזיה – בגמר האח הגדול VIP, אך זכתה לחשיפה תקשורתית ולשיח נרחב ברשת סביב הליהוק השנוי במחלוקת.

ארז רובינשטיין, מבעלי twentythree, מסר: "מעטים המקרים בהם פגשתי מנהלים של רשת קמעונאית ותיקה כל-כך שמכירים בחשיבות הדיגיטל על כל צורותיו ומוכנים להעניק מנדט אמיתי לביצוע קפיצת מדרגה משמעותית בתחום. אנחנו מודים לעופר ולמנהלי הקבוצה על הבעת האמון וברור לנו שנטל ההוכחה כעת הוא עלינו".

בין הקמפיינים של טוונטי טרי במזבלה, קמפיין לאפליקציית ספוטהוט, קמפיין החינוך של אינטל, אפליקציית שער ידיעות אחרונות וקמפיינים נוספים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים