ציבלין חילקו קופון הנחה של 10 אגורות לסרט 'קמצן'

קמצן
קמצן

המדיום הוא המסר: לרגל יציאתו לאקרנים של הסרט 'קמצן' (Penny Pincher, נקרא גם Radin) ברשת קולנוע לב, במשרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים' החליטו להוכיח שמדיום הפרינט עדיין חי ובועט ואפשר לעשות איתו דברים נפלאים ובאפס מאמץ.

במסגרת המודעה שפורסמה בעיתון ידיעות אחרונות לקידום הקומדיה החדשה, הושם גזיר עם קופון הנחה אטרקטיבי במיוחד לקמצנים ביותר שבינינו שמעניק 10 אגורות הנחה למי שיציג את המודעה בקופות בתי קולנוע לב.

הסרט 'קמצן' בבימויו של פרד קבאייה, מספר את סיפורו של פרנסואה, נגן כינור מחונן בתזמורת עם בעיה קמצנות שהותירה אותו רווק בשנות ה-40 לחייו, עד שיום אחד הכול משתנה. לתזמורת בה הוא מנגן מצטרפת נגנית צ'לו חדשה, ואלרי, שנשבית בקסמיו של פרנסואה ובקסמי המוזיקה הנפלאה שהוא מנגן, ובמקביל נכנסת לחייו נערה בת 16 הטוענת שהוא אביה, ובטוחה שהוא נדבן מפורסם שתורם לצדקה לילדים עניים במקסיקו. פרנסואה נהנה מהאהבה שמרעיפות עליו שתי הנשים החדשות בחייו, אך טעות אחת קטנה עלולה לעלות לו ביוקר (מקור: אתר סרט).

קמצן
קמצן

קרדיטים
משרד: ציבלין בעלים: אורן ציבלין מנהל קריאייטיב: גיא בורנשטיין סופרוויזר: אוהד קצין תקציבאית: מאיה גרינברג ארט: מירי מורשקובסקי לקוח: קולנוע לב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים