האגיס ומקאן תל אביב משיקים את Huggies Extra Care

האגיס, צילום: מאור גוזלן
האגיס, צילום: מאור גוזלן

מותג החיתולים 'האגיס' מבית חוגלה קימברלי, משיק קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב, שמתקשר את סדרת Huggies Extra Care (האגיס אקסטרה קר) החדשה. הקמפיין יתמקד במגע שבין ההורה לתינוק ולשם כך חבר מותג החיתולים לאיתי יטוב, רקדן בעל שם עולמי בתחום האימפרוביזציה והוגה שיטת Contact Kids.

שיטת המגע של איתי יטוב מאגדת רעיונות ותרגילים יצירתיים המבוססים על עקרונות ריקוד, אימפרוביזציה ותרפיה תנועתית בין ההורה לתינוק/ילד ומספקת עבורם שעשוע ומשחק, כחלק בלתי נפרד משגרת היום יום וכדרך להעמיק ולחזק את הקשר בין ההורה והתינוק/ילד. הקמפיין מלווה בגיבוי יח"צ של שלמור תקשורת וכולל סרטוני תדמית ואינפורמציה על החיתולים החדשים של האגיס, סרטוני פרסומת בטלוויזיה, ופעילות דיגיטל ומדיה חברתית.

מחוגלה קימברלי נמסר: "מגע הוא אחד הצרכים המשמעותיים ביותר שהורה יכול להעניק לתינוק שלו, מגע הוא השפה הראשונה שלנו הרבה לפני המילים, הוא מעניק בטחון, משחרר ומחבר. החיתול החדש של Huggies מאופיין ברכות יוצאת דופן אשר תשלים את המגע של ההורה על עורו העדין של התינוק, ותאפשר להורה להעניק לתינוק מגע גם ברגעי ההחתלה וגם בשאר שעות היממה".

פרסומת הטלוויזיה של מקאן מושקת תחת המסר: "מהיום את יכולה להעניק לתינוק שלך, גם חיתול בעל מגע מושלם. האגיס אקסטרה קר – החיתול הרך והאוורירי ביותר שיצרנו אי פעם".

האגיס, צילום: מאור גוזלן
האגיס, צילום: מאור גוזלן
האגיס, צילום: מאור גוזלן
האגיס, צילום: מאור גוזלן

קרדיטים
הנהלה: אילן שילוח, אלדד ויינברגר, נדב פרסמן, חנה רדו, עמית משיח קריאייטיב: כפיר ראובני, אירה קליינר, לירן אליאס ניהול לקוח: מאור חן, דניאלה קלינגר, עדן מועלם, אפי רוקטל, שחף פרי פלנינג: רביד טיבר, נעמה ברומר הפקה: דן סגל, נווה זרח, מולה הפקות ניהול פרויקטים: אלעד לוי, דניאלה שלמה שפיגל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים