האגיס ומקאן תל אביב מציגים: כוחו של חיבוק

האגיס - כוחו של חיבוק
האגיס – כוחו של חיבוק

משרד הפרסום מקאן תל אביב משיק מהלך חדש שעולה תחת הכותרת 'כוחו של חיבוק' (The Power Of Hug) עבור מותג החיתולים ומוצרי התינוקות 'האגיס' (Huggies) מבית קימברלי קלארק ישראל (לשעבר חוגלה קימברלי). הפעילות מגיעה בעקבות נתונים של עמותת 'חיבוק ראשון' על פיהם מדי שנה נולדים בישראל כ-14,000 פגים. בהאגיס פיתחו חיתול מיוחד שמיועד למידות הזעירות של הפגים ועתה קוראים לכלל הציבור להשתתף בקמפיין הפגים ולתרום "חיבוק".

במסגרת המהלך, שכולל קמפיין אופליין ואונליין, לצד שימוש בדמויות מובילות בפייסבוק, מזמינות האגיס ועמותת חיבוק ראשון את הגולשים להזמין את צמיד 'כוחו של חיבוק', שמוצע ללא עלות באתר האגיס, לענוד אותו ולהצטלם תוך תיוג #כוחו_של_חיבוק בפייסבוק ו/או באינסטגרם. על פי האגיס, על כל תמונה שיעלו הגולשים עם התיוג, החברה תעביר תרומה לעמותת חיבוק ראשון הפועלת בין היתר למען פגים ותינוקות נטושים בישראל. "עבור כל תמונה שתעלה, האגיס יתרום חמישה שקלים לעמותת "חיבוק ראשון" ובאמצעותה יחבק את הפגים בישראל." כך נמסר מ'שלמור תקשורת'.

לדברי יפית מנטין, מנהלת שיווק האגיס: אנחנו בהאגיס מאמינים בכוחו של מגע וחיבוק לפגים, והמעט שאנחנו יכולים לעשות הוא לדאוג שהחיתול, שהוא הדבר היחיד לעיתים שבא במגע עם עורם העדין, יהיה רך ומלטף ככל האפשר. לכן ייצרנו במיוחד עבור הפגים את החיתול הכי עדין שלנו, רך ומלטף, מותאם למידותיהם הזעירות ולעורם הרגיש. אנחנו מקווים שהקמפיין יסייע להעלות את המודעות לחשיבותו וכוחו של חיבוק, במיוחד עבור הפגים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. ניצול של הפוסט – מעבר לחשיבות המאוד גדולה שלו
    אהבתי את הפונט שהם כתבו כוחו של חיבוק מישהו יודע אולי מה שם הפונט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים