Y&R ישראל בקמפיין לעיתון מעריב "עיתון אחד, מגוון דעות"

בנימין נתניהו - מנהיג או מדאיג?
בנימין נתניהו – מנהיג או מדאיג?

משרד הפרסום Y&R ישראל משיק קמפיין חדש עבור עיתון מעריב של קבוצת הג'רוזלם פוסט. המהלך הביקורתי שעולה תחת הכותרת "אל תתנו לעיתון שלכם לחשוב בשבילכם" מציף שאלות שמסמלות כמה מהקרעים בחברה הישראלית, האם ראש הממשלה בנימין נתניהו "מנהיג או מדאיג?", האם אברכים הם "משתמטים או צדיקים?" ועוד. סדרת הסרטונים נחתמת בסיסמא: "מעריב – עיתון אחד מגוון דעות".

מעריב – מסתנן או פליט

מעריב – עוין או הוגן

מעריב – מנהיג או מדאיג

מעריב – משתמט או צדיק

קרדיטים
הנהלה Y&R: יובל וינגסט, שרון רפאל, גיא בר, נועה הירשמן, אייל טל צילום בנימין נתניהו: יונתן זינדל מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: גיא בר משנה למנכ"ל ומנהל לקוחות: יובל וינגסט סמנכ"ל קריאייטיב: שרון רפאל מנהל קריאייטיב: אורן בן נאים קופירייטר: רונן לוין קופירייטר: אסי גורטנברג ארט דיירקטור: ואדים חרביטס, ירון יצחקוב פלנינג: רוני ספיר מפיקה: שרית יחזקאל סופרוויזרית: ליאנה קדיס תקציבאית: שיר גילקסברג מנהל סטודיו: שלומי אמיר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. (למי שהגיב פה למעלה …) הגיע הזמן שיפרגנו לפרסומות ולא ילכו להפגנות או מחאות על כל קראיטיב . בעיני הפרסומות מעולות ומבריקות . נותן מקום למחשבה . (עדיין אין לי מנוי למעריב אבל בהחלט אשקול לחיוב לעיתון שדוגל בפלורליזם)

  2. הגיע הזמן לשנות את החוק כך שגופים מסחריים לא יוכלו להשתמש באישיות ציבורית למטרות פרסום ללא אישורה. למה נתניהו צריך להשתתף בקמפיין של מעריב?

  3. הגיע הזמן לשנות את החוק כך שגופים מסחריים לא יוכלו להשתמש באישיות ציבורית למטרות פרסום ללא אישורה. למה נתניהו צריך להשתתף בקמפיין של מעריב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים