עמוס שוקן חילק במו ידיו את עיתון הארץ למנוי שלא קיבל אותו

עמוס שוקן
עמוס שוקן

בשבועות האחרונים וכלל הנראה לאור החלפת חברת הפצה, מספר מנויים לא קיבלו את עיתון הארץ, כך על פי תלונות בפייסבוק. אחד מהם הוא אלון רזניק, שלא קיבל את העיתון בשלושת השבועות האחרונים וזכה היום (שבת) להפתעה. בסטטוס שפירסם לפני כשעה קלה בפרופיל הפייסבוק שלו, מספר רזניק כי עמוס שוקן, בעלים ומו"ל הארץ-דה מרקר, חילק היום (שבת) בכבודו ובעצמו את גיליון הסופ"ש (הארץ שישי) של הארץ למנויים.

בסטטוס שפירסם רזניק כתב: "לפני כמה דקות ירדתי למטה להביא קצת מצרכי אפייה מהאמ.פמ ליד הבית. כשהגעתי לרחבת הבניין, ראיתי את עמוס שוקן מחפש את תיבת הדואר שלי עם עיתון הארץ של השבוע ביד. שאלתי אותו אם זה הוא, הוא כמובן הזדהה. "היה לי עיתון באוטו, והייתי באיזור, אז כבר הבאתי", אמר. לחצנו יד, הודיתי לו מאוד על הטרחה והוא הלך לדרכו."

הארץ שישי (שוקן הביא אותו בעצמו)
הארץ שישי (שוקן הביא אותו בעצמו)

על פי רזניק, תלונותיו למחלקת המנויים של הארץ לא הועילו ובשבועות האחרונים לא קיבל את העיתון לביתו. כפיצוי, במחלקת המנויים הוזילו בתחילה את עלות המנוי והבטיחו כי העיתון יגיע, אולם לאחר המתנה רבה, רזניק שוב התאכזב לגלות כי העיתון לא הגיע ליעדו. לאחר מספר פניות נוספות, החליט רזניק לשלוח הודעה פרטית לשוקן בטוויטר, שהגיב כי יטפל בנושא ויביא לו את העיתון באופן אישי.

"ניסיתי להשיג שוב את שירות הלקוחות. אחרי תור של 76 שיחות (חיכיתי 10 דקות למענה. רק החזקים שרדו) מאנשים זועמים שלא קיבלו את העיתון שלהם, ענתה לי אישה מנומנמת ששאלה באדישות אם לבטל את המנוי או לא. היא לא ניסתה לבדוק שום דבר ורק אמרה שהעיתון כנראה יגיע בהפצה מאוחרת. חיכיתי וחיכיתי. מסתבר שהארץ החליפו חברת הפצה שכנראה לא עושה את עבודתה כמו שצריך" כך כתב רזניק, שסיכם כי " אין לי מוסר השכל לכל הסיפור הזה. אולי הדבר היחיד שאפשר ללמוד ממנו הוא שמו"ל הארץ, ועיתון הארץ שאותו הוא מייצג, הוא העיתון היחיד שעדיין מכבד את קוראיו ומתייחס אליהם ברצינות הראויה. תודה כמובן למר שוקן על הטרחה ועל המחווה היפה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים