דומינו'ס פיצה צוחקים על הפרזנטור אסף גרניט, אבל מאחורי כל צחוק יש אמת כואבת

אסף גרניט - דומינוס פיצה
אסף גרניט – דומינוס פיצה

השף אסף גרניט, בעלי מסעדת 'מחניודה' ומנחה תוכניות טלוויזיה, הוא הגירסא הגברית של בר רפאלי, לפחות בבחינת מספר הפרסומות בהן הוא מדלג במקביל כפרזנטור. בשנה החולפת, כיכב גרניט בלא מעט פרסומות, בכולן כפרזנטור מוביל בלב הפריים-טיים של הטלוויזיה, בהן; סמגל קונספט (מטבחים) ומהלכים נרחבים של רשת דומינוס פיצה וחברת פרטנר ששמו אותו במרכז הקמפיינים.

ברשת ‎דומינו'ס פיצה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב, החליטו לרכב על האובר-מסחריות של גרניט והשיקו היום פרסומת משעשעת למדי שבה גרניט מפרסם הכול, אבל הכול, חוץ מאת הפיצה של דומינוס.

אבל האובר-מסחריות וההומור העצמי, אומנם יושבים היטב, לכאורה, על מותג קליל כמו דומינו'ס, אבל הם מסתירים אמת כואבת, עידן של חוסר נאמנות מותגית וזניחת DNA, דברים שמותג על אמיתי כמו דומינו'ס, קליל ככל שיהיה, אינו יכול להרשות לעצמו.

פרזנטור הוא נכס אסטרטגי, כזה שאמור (בין היתר) להצית ברגע ולקשר את שם המפרסם במוחו של הצרכן, לבטח כשמדובר בגרניט שעל קידום פניו ושמו נשפכים מיליוני שקלים. אבל כשצרכנים פוגשים את גרניט בנקודות מפגש שונות – בתוכניות טלוויזיה, ברחוב וכו', איזה מותג חולף מעל פניהם? פרטנר? דומינו'ס? או סמגל? ואולי מרוב יותר מדי פרסומות, אף אחד מהם.

הפיצות של ההוא מהפרסומות, כל הפרסומות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים