במבה שוש אפוי – אף אחד לא מחליט עלי!

shusyr

Y&R ישראל ושטראוס-עלית עולים למתקפה מול במבה אסם בפרסומת טלוויזיה חדשה לבמבה שוש אפוי של עלית תחת המסר אשר מנסה להראות "כמה מגניב ואנרכיסטי" זה לאכול במבה שוש: "אמא, הילד שלך אוהב שוש, אז אל תחליטי עליו".

עידכון 25.11: הפרסומת תוגבל בשעות השידור שלה בטלוויזיה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

73 תגובות לפוסט

73 תגובות

  1. פרסומת חמודה זה רק פרסומת זה בצחוק זה רק בישביל שיקנו במבה

  2. תשמעו אתן חיות בסררררט! זה כולה פרסומת עם ילד מדהיייים שאין דברים כאלה .. אתן ניסחפות מה קורה לכן ?????!
    תפרגנו קצת ..

  3. פרסומת מדהימה!!! אני לא רואה פה שום מסר שלילי לילדים, תהיו ריאלים ילדים חשופים בכל מקום לדברים הרבה יותר גרועים ושליליים. אתם רוצים חינוך טוב בימינו?! תוציאו מהבית את הטלוויזיה המחשב, אייפון וכו׳, לאחר מכן אל תתנו לו לשחק עם חברים כי סביר להניח שהם ראו טלויזיה וישפיעו לרעה על הילד,.. ועוד מיליון דברים שליליים אני יכולה להציג שעלולים לחשוף את הילדים לשלילי.

  4. הפרסומת פשוט אלימה. איך ההורים של הילד הבאמת מתוק הזה הרשו לו להופיע בכזו פרסומת? ילדים אולי מתחצפים להוריהם לפעמים, אבל ההורים (אמורים) מיד לתקן את ההתנהגות שלהם. ופה הילד המתחצף זוכה לתשואות ולהאדרה. אני ציפיתי שאחרי שהילד מודיע "אתם לא תחליטו עלי" אין ספור פעמים, תגיעה פסיכולוגית ותודיע על פתיחת קורס להדרכה הורית. אין לתאר את המיאוס מהמפרסמים ומהתרבות השלטת בארץ כפי שהיא משתקפת מהפרסומת.
    תוספת – אני באה ללחוץ עכשיו על כפתור "שלח", ובמקומו אני מוצאת כפתור "זבלו בתגובה". איזו תת תרבות בהמית.
    [Comment ID #108143 Will Be Quoted Here]

  5. אחת הפירסומות המעולות בתקופה האחרונה!
    קצת הומור, שנינות, וילד שמשחק מבריק!
    הורים יקרים – תנו לילדים להחליט על עצמם! כך לא יגדלו להיות מקובעים מפוחדים וכבדים כמו שאתם מצטיירים בתגובות לעיל…

  6. נכון מאמי, רק אתה מחליט מה אתה אוהב
    אז מה אתה מחליט היום שוקולית או קפה הפוך?

  7. פעם אהבתי שוש…
    בחיים לא אקנה שוב את החטיף הזה אחרי פרסומת כזו.
    רק זה חסר?!?!?! שילד יגיד שלא מחליטים עליו.
    היום לא מחליטים עליו ומחר הוא מרביץ למורה שלו!!!

  8. לכל ההורים חסרי הבטחון, הפרסומת הזאת מעולה!!! מצחיקה!!! הורסת!!! אם פרסומת כזאת יכולה להשפיע על ילדכם, אולי כדי שתעשו בדק בית, יש כל כך הרבה תכנים לא חינוכים בטלוויזיה, ועל פרסומת כזאת אתם עושים רעש, אנחנו הורים מחנכים את הילדים לקבל החלטות לבד, ולתת להם עצמאות אז אל תהיו תמימים!!!

  9. פרסומת מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    קורעת!! כל היום אנחנו מחכים שתיהיה!

  10. אתם פשוט תת רמה!שלא מבינים כלום מהחיים שלהם מה אתם מבינים בככל?תחנכו תילדים שלכם בבית שלכם כמו שאתם רוצים!הילד הזה פשוט לאכול אותו!הקינאה אוכלת אותכם או מה ?זאת כולה פירוסמת!אין דברים כאלה ילד הורס

  11. מדהים, עם הפסטיגלים בלבוש מינימלי, תוכניות לא חינוכיות בעליל בערוץ הילדים (כן,כן) ופרסומות סקסיסטיות וזה מה שיגרום לילד להיות מושפע?
    תחנכו אותו נכון וזה לא יקרה.
    מדהים כמה זורקים ילדים למסכים כדי לקבל קצת שקט בלי טיפה של יחס או חינוך נכון ואז יש את מי להאשים. פרסומת מדליקה ! מוכנה לאמץ את הילד הזה :))

  12. זבלו בתגובה???
    באותו נימה ,הילד חמוד אבל זבל של פרסום .
    זה מתחיל מפרסום התקשורת החינוכית . וכו'…. ואחר כך אין שליטה על הילדים ובאמת אי אפשר להחליט עליהם לא קונה יותר .מהר להוריד את הפרסומת .
    צריך לחתום על עצומה על מנת שהפרסומת הזו תוסר!!!
    מקווה שבלי עצומה הפרסומת תורד במהרה ויש להבין את זעמנו וליישם את בקשתנו המהרה.

  13. מה אכפת לנו מהפרסומת?! הילד מושלם, אין דברים כאלה!! אפשר לאמץ אותו?? אנחנו רוצים אותו ואתם?! לא מחליטים עלינו!! 😉

  14. פרסומת סוואה!!!! אל תחליטו עליי לא קונה יותר… להוריד דחוף את הטמטום

  15. פרסומת ממש לא חינוכית ותודה רבה לכם זה מה שאתם רוצים שהילדים ילמדו להגיד להורים או לאמא יותר נכון , מהר להוריד את הפרסומת ואנחנו מכירים המון הורים זועמים !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. אני אמא לילד בן 3 וחצי, אני אמא שנורא חשוב לה להציב לילד גבולות, אני חייבת שמאז שיצאה הפרסומת הזו, התגובה שאני מקבלת ממנו הי א" את לא מחליטה עליי"ץ מה זה הדבר הזהה????
    מי זה שאישר את הפרסומת הזו?????

    היום זה שוש מחר זה ללכת לגן או לבית ספר או אפילו דברים חמורים יותר.
    צריך לסהסיר את הפרסומות הזו לאלתר.

    אנחנו מנסים לחנך את הילדיםן, לשים גבולות, ובאה פרסומוןת כזו שנראית תמימה ו מדהימה עם ילד מדהים שפשוט הורסת הכל!

    צריך לחתום על עצומה על מנת שהפרסומת הזו תוסר!!!

    תודה
    אמא דואגת

  17. פרסומת מעולה!!! שטראוס עלית התעלתה על עצמה!!!
    רק חבל גברת שטראוס שלא הודעת להם שאם הם כבר אחראים לעצמם אז שיצאו מהבית וילכו לעבוד!

  18. אני גננת שנים רבות,וכאשר ראיתי את הפרסומת הזו הזדעזעתי. יום יום אנו מתמודדים בעבודתינו עם ילדים שמתקשים לקבל מרות ,מתקשים בקבלת חוקים וגבולות ומולם הורים חלשים שאינם יכולים או לא רוצים להיתמודד עם הילדים ומרשים הכל העיקר שיהיה להם קצת שקט. וכאשר מערכת החינוך מנסה לחנך לתת מעט ערכים,ומציבה גבולות. מופיעה פרסומת כזו ,ואני שואלת מה ילד קטן צריך להבין מהדבר הזה. מי כאן מחנך ?מה זה אומר לילד הזה שמנסה להבין את העולם המוזר והמבלבל הזה.האמינו לי הילדים שלנו אומללים כשהם נחשפים לכל הדברים האלה

  19. לכל ההורים שיש להם רגשי נחיתות,שהם חלשים בחינוך שלהם ושהם לא נתנו אופי חזק לילד שלהם -שהילד ידע מתי להקשיב להורים ומתי לא.
    אז אל תתעצבנו מהפרסומת. תהנו מהילד החמוד בפרסומת ותעבדו על החינוך והאופי של הילד שלכם.

  20. אוקי:הפרסומת הזאת פשוט חמודה המורה שלי התאהבה בפרסומת הזאת.
    אל תבלבלו בפוח כי הפרסומת הזאת ובכלל הילד חמוד!!ברמה כאילו אבר.
    שוש פוראבר למראת שאוסם יותר טעים הילד גרם לי לקנות שוש
    <3

  21. רק לסבר את אוזניכם: זה אחד המשפטים הראשונים שבתי אמרה כשהחלה לדבר. אני הייתי המומה, זה לא הסגנון בבית וגם אין לה אחים גדולים שמהם שמעה את המשפט הזה. חלק בלתי נפרד מהרצון לעצמאות הוא השלב שילד לא אוהב שמחליטים בשבילו. תיכנסו לפורפורציות. מי שנגד הפרסומת עושה שירות מצוין לשטראוס עלית כי הרי יש משפט שאומר: אין יחסי ציבור רעים. עצם זה שהפרסומת זכתה לתגובות רבות המפרסמים/היצרנים השיגו את מטרתם. אני רוצה לראות כמה זמן יימשך החרם הזה. נראה אתכם עומדים בסופר ומתנגדים לקנות לילד מילקי .

  22. שטראוס עלית מנסים בצעדים אחרונים ונואשים לגרום להורים לקנות מוצר גרוע לטעמי של חברת שטראוס שאינו מתקרב למוצר המקורי , האמיתי , הנמכר והטעים של אוסם . רק שכחתם שם בשטראוס שמי שקונה אילו ההורים ולא הילדים . חברות אחרות שמות דוגמנית עם ציצים גדולים ולא תאמינו זה מוכר יותר ומדבר יותר לפחות לאבות ואולי זה מתאים לנואשות של שטראוס . הם כנרה מוכנים לרדת לתחתית רק בשביל לנסות למכור עוד שקית .
    אני מחרים את המעצבנים האלה !

  23. שבו בשקט כבר בכיינים אידיוטים .
    סך הכל ילד אומר את לא מחליטה , אתם לא מחליטים . בטח אתם מפחדים כי אתם מאכילים את הילדים שלכם בפיפי וקקה אז אתם לא רוצים שיצאו נגדכם במרד חחחחחח ! ישראלים פסיכים ומפונקים . תנו לילד להחליט ! זה במבה למען השם

  24. אחת הפרסומות הטובות מצחיקות ושנונות שראיתי בזמן האחרון… חינוך פחח אנשים פה מגזימים תפסיקו להיות מיושנים.. בסך הכל במבה ותשובה מבריקה למתחרה שלהם.. גם הילד קצת מזכיר את התינוק עם הבלורית לצד כנראה גם מוטיב מכוון.. זה קליט, מצחיק בטירוף, חמוד והכי חשוב עכשווויייי… ככה עושים פרסומת מתחרה . שאפו

  25. קצת מופתעת מחוסר הפרופורציה שבתגובות…
    בתור אמא לילד בן חמש , אני צוחקת בקול רם בכל פעם שיש את הפרסומת המצטיינת הזאת, ואף הפנתי את תשומת ליבו של בני כשהופיעה הפרסומת. לכל מי שדואג לגבי חוסר המוסר, שיעשה בדק בית. יחד לא מחונך , הוא לא תוצאה של פרסומת בטלויזיה. הילד הזה כל כך חמוד, והרעיון מקסים.
    אגב, הבמבה טעימה

  26. אתם!!!! לא תחליטו על מה שאחליט על הילד שלי!!!!
    הילד שלי בן 6 היה בשוק מהילד בפרסומת הוא בטוח לא שם לב לבמבה שהוא מחזיק, ואני בטוח לא קונה שוש בקרוב…

  27. ילדים בגיל 4 בכלל לא רואים ערוץ 2 וערוץ 10 יש דברים שיותר מעניינים אותם בגיל הזה..
    תפסיקו להיות חולי טלוויזיה ושימו לילדים תוכניות שהם אוהבים!
    פרסומת מתוקה לגמרי!!!

  28. הילד חמוד ללא צל של ספק!
    המסר החינוכי נוראי!!!!
    וחוץ מזה….אין על במבה!

  29. אני מניח שאילו שהתלהבו מהפרסומת הם לא הורים לילדים , אבל מי שיש לו ילדים קטנים קיבל מיד לאחר הצפייה בפרסומת ילד מעצבן בבית שלו שפונה להוריו ומדבר אליהם בחוצפה שאני מאחל יום יום בבית לאילו שאהבו את הפרסומת . ואני אומר לשטראוס עלית : אתם לא קובעים עלי ועל ילדי ואני לא קונה יותר שוש שקניתי דווקא בעבר ולא מוצרי שטראוס עלית אחרים משום שאני לא מפרנס חברות שבאות אלי הבייתה ומעצבנות אותי בבייתי . אם החברות יפגעו בכיסם הם יתחילו לחשוב גם עלינו הצרכנים . ניתן לעשות פרסומות מהנות ,מתוחכמות , משעשעות ואין שום דבר מזה בפרסומת זו אלא שטיפת מוח עם משפט שחוזר על עצמו וגורם לצרכנים לזהות את עלית עם משהו שלילי ומעצבן ,אם זו הייתה מטרתם אז הם הצליחו ואפילו מככבים במזבלה . לפי הקו הזה גם אייל גולן שמקבל עכשיו פרסום רב בחינם בתקשורת צריך להיות מרוצה אבל אני משוכנע שהוא היה מוכן לשלם כסף רב כדי לוותר על הפרסום השלילי הזה. אני חושב שהדבר הבא מבהיר יותר מכל את הפרסומת: כדי לדעת מי החברה שפרסמה את המוצר רשמתי בגוגל : "הפרסומת המעצבנת של במבה" וכבר במקום הראשון בגוגל מצאתי את מבוקשי . לסיכום : אין אין אין כמו במ_ה של או_ם .

  30. יוווווו אני מתתתתתתתת איזה ילד חמודדדדדדדד נמסתי לגמרי שיתפתי בפייסבוק וראיתי 30 פעמים רצוף!!! אבל אני לא מתכוון לאכול במבה שוש בקרוב חחח
    תודה לפרסומאים על פרסומת מושלמת!

  31. עד לאן תלכו??? אני דורשת להוריד את הפרסומת הכה לא חינוכית הזו!!! זה זילזול מוחלט בכבוד אב ואם. זה רק ידרדר ויכניס לילדים בראש שמותר להם הכל. עד לאן תלכו בשביל למכור/לשווק מוצר??!! זה בושה לכם ובעיקר למי שאישר לפרסם את התשדיר הזה!!!

  32. איזה ילד מכוער שלא יודע להתלבש בכלל! אני מקווה שזמר מפורסם יגע בו, סליחה, שאייל גולן יגע בו.

  33. ההורים שמפחדים שהילדים שלהם יושפעו מהפרסומת המתוקה הזו צריכים לעשות בדק בית.
    פרסומת ע נ ק י ת והילד הזה חמוד בטירוף!!! אהבתי! אין ילד שלא עובר את שלב הלא מחליטים עליי גם הנסיך צארלס! אז לנשום לרווחה זה לא יהרוס את הילדים שלכם, זה יצחיק אותם ואתכם אם תוציאו אוויר.

  34. לצערי הרב פרסומת לא חינוכית בכללללללללללללל, הילד שלי בן 4 החליט שאמא ואבא לא מחליטים עליו יותר.. ומי אשם אתם בפרסומת הנוראית הזאתתתתתתתת
    אולי תחשבו קצת לפני שאתם מעלים משהו לא שווקי בכלללללל

  35. ווואוו אנשים בואו ניכנס רגע לפרופורציות!
    דבר ראשון איפה כל הפרסומאים שיגיבו ויגנו על הפרסומות שהיא לא שיא הגאונות השיווקית יש לומר אבל לא רעה למדי לארצינו הקטנטונת.
    דבר שני, כל המתלהמים פה על כמה פרסומות הם לא חינוכיות בימינו – העצבות שבדבר זה שכנראה מה שחינך אתכם ואת הילדים שלכם זו טלויזיה ולא תשומת לב הורית אוהבת.
    ולבסוף- מדובר על פרסומת! מן הראוי שהיא תנסה להכניס קצת (אם לא הרבה) כסף לפרסומאי וללקוח. פרסומות נועדו למכור ולא להיות שעת סיפור בחדר של חני.

  36. שהילד שלי ראה את הפרסומת וכולו היה חיוכים אני כולי הייתי פחדדדדד…מה זה הפרסומת הזו שהיא מלמדת את הילדים חינוך כזה זוועתי אנחנו עובדים קשה בחינוך ילדינו ולא ייתכן שפרסומת פישרית כזו ותשפיע לי על הילד שלי…אם לא יורידו אותה אפנה לגורמים מעל פרסום זה…לא לשתוק לזוועההההה כזווווו

  37. פרסומת מדליקה אהבתי מאוד!!!! חינוך זה בבית הפרסומת מתוקה להפליא!

  38. תודה רבה תמי שהארת את עינינו וכתבת"
    "תאמינו לי שהילדים שלכן נחשפים לדברים קשים מאלו"
    אז שטראוס-עלית, Y&R בבקשה, שימו לי בטלוויזיה פורנו ילדים ואם אפשר גם קצת סקס עם חיות, רצוי שפנים וחולדות, עושה לי את זה , מה, הילדים שלנו בטוח נחשפים לדברים קשים מאלו…

  39. לכל הרוחות, אחרי סצנת הילד ה"חמוד" שבחרתם (נו ברור, לקחתם ילד אשכנזי שיקבל כאפות לשארית חייו, אז פלא שילדי כאפות כמו פרסומאים יחשבו שהוא חמוד?) קריין מבוגר מאשר את דבריו ואומר שאת האמא, לא מחליטה?? גו פאק יורסלף!!
    מחקרים מוכיחים כי ילדים עד גיל 8 (לפחות) אינם מסוגלים להבחין בין פרסומת למציאות. ובכל זאת, בישראל, בניגוד למדינות אחרות, אין שום מגבלה בפרסום לילדים.

  40. לכל המצטדקים, זו פרסומת בלויה ודלה כיאה לY&R… אני לא אבא לילדים, אבל בקלות אני רואה איך פרסומת זו תשפיע על הילדים (לא לא, היא מכוונת להורים!! יגידו הנשמות המצטדקות) אבל על מי אתם עובדים? רוצים להגיד לי עכשיו שפרסומות לא עבדו עליכם כשהייתם קטנים? אתם משקרים! למה? כי התבגרתם ויצרתם פרסומת דוחה ואתם סבבה עם זה, זו ההוכחה הגדולה מכולם! הכי אהבתי את התגובה מעליי "חינוך בא מהבית"- בבית יש טלויזיה והיא בד"כ בווליום יותר גבוה מקול ההורים- אז בעצם אתם אומרם להורים "כבו את הטלויזיה"? מצויין, נראה לי כמו סיבה טובה ליצור חרם על במבה, אפילו יוצרי הפרסומת תומכים בזה!

  41. הפירסומת הכי חמודה ואמהות יקרות חינוך בא מהבית אז תתחילו ללמד אתן איך לחנך את הילדים שלכם 🙂

  42. מה אתם מבלבלים במוח
    פרסומת אדירה פונה להורים בכלל ולא להורים
    ילד מתוק עד רמה שבא לאכול אותו
    תפסיקו להוציא תיסכולים במקומות לא נכונים

  43. לא מבינה את העליהום המגוחך הזה. כאמהות, כולנו מכירות את המשפט הזה ומקרוב. זה משפט מוכר ושגור שטובי הילדים אמרו בשלב זה או אחר בילדותם. מה הצביעות הזו? פרסומת מתוקה ביותר. תאמינו לי שהילדים שלכן נחשפים לדברים קשים מאלו…

  44. יש הרבה פרסומות שאינן חינוכיות ואף מעבר לזה, אבל מה שמקומם בפרסומת הזו זה שהם לא מתביישים לבנות את הפרסומת על חוצפה, רמיסת כבוד ההורים והסמכותם.
    שותפה לתקווה שיורידו אותה בקרוב מהמסכים.  

  45. מה כולכם נורמאלים? זו הפרסומת הכי מתוקה, שנונה והיחידה שתפסה לי את העין בשנה האחרונה. גאונות לשמה! ולכל ההורים המודאגים, תדאגו לחנך את הילדים שלכם להקשיב לכם כדי שפרסומת אחת קטנה לא תשפיע עליהם כל כך.

  46. זאת הדרך הכי טובה להביע מחאה נגד הפרסומת
    לא!!! לקנות
    הפרסומת תרד מיד
    ואולי להבא יחשבו פעמיים לפני שיעלו פרסומת כזאת…
    אחר כך מתפלאים שהילדים חצופים
    ושהמבוגרים – הורים ואנשי חינוך איבדו את הסמכות

  47. חוצפה !!! את ״המלחמות״ עם אוסם עלית עושה על הגב של הילדים שלי !! תתבישו לכם ככה אתם רוצים להרוויח נתח שוק ? אתם מלמדים את הילדים לא להישמע להורים ?? אז יש לי חדשות בשבילכם : מהיום כול מוצר עלית אני אומר לילדים שלי שזה לא טוב לא בריא ויקר לעומת אוסם ואני ילמד אותם לשנוא את עלית כי :
    ״ אף אחד לא יחליט עלי ועל הילדים שלי״!!!

  48. שלום רב
    תהיתי מה עושה לחינוך ילדינו כשהם רואים בטלוויזיה פרסומת של שוש שהילד אומר שאף אחד לא מחליט עליו ולבסוף נאמר: "אימא הילד שלך אוהב שוש, את לא מחליטה עליו"!!!!!! וכל מילה נוספת מיותרת.
    רובי

  49. אבל כבר בעבר היו הם גם פרסומות כאלה לא חנוכיות עם ילדת תפוזינה למשל, שלובשת מכנסון קצרצר. לא מבינה את השחיתות!

  50. אז הנה לשאלתכם..הדור של היום לא מחונך, חוצפן, חסר רסן וכו' וכו' כי הוריהם של אותו דור לא יודעים לשים את הגבולות במקומות הנכונים. ראיתי לא פעם הורים ש"משתיקים" את הילדים שלהם עם ממתקים בסופר, וכל פעם מופתעים מחדש למה הילד לא מסוגל להיכנס לחנות בלי לבקש מתנה. לגבי תזונה ואוכל- ראיתי פרסומות גרועות יותר…כמו קינדר… על מי הם עובדים? "בריא כי יש יותר חלב מקקאו"…נכון, וחלב זה ממש בריא לילדים….אהה וגם אין סוכר בקינדר.

    הרבה פחות חינוכי בעייני, אגב, לתת לילדים ל-ה-י-ר-ק-ב מול אייפודים, אייפונים ומסכים שטוחים ושטחיים, ובכך בעצם להשיג שקט נפשי…זו סתם נקודה.
    הפרסומת (שכחתי את מה שאני מגיבה לו) מצחיקה בטירוף, שנונה ובאמת לא מעבירה שום מסר בוטה. ילדים מחונכים לא יושפעו מזה..מבטיחה. חומר למחשבה.

  51. תגידו לי מה זה הפירסוממת הזאת??? לאן הגענו, איפה החינוך , מוסר, כיבוד הורים… ואז מתפלאים למה הדור של היום חוצפן, חסר רסן, חסר כבוד ובלי ערכים!!!! איזה מסר בדיוק. עובר….. רק חושבים על כסף כסף וכסף, אני מקןוה מאוד שהפירסומת תרד מהמסך ומהר!!!

  52. אני לא מבינה האם אין בקרה על הפרסומת???? איזה מסר מעבירים בפרסום כזה לילד?????
    שאפחד לא מחליט עליו? שההורים הם אפס אל מול ההחלטות של הילד?
    זה פרסומת מזעזעת ולא חינוכית

  53. לדעתי פרסומת נוראי ולא חינוכית, מה זה אף אחד לא מחליט עלי, את לא מחליטה עלי. צריך לאסור על הילדים לראות את הפירסומת , היום זה שוש מחר……

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים