פרימור מציגים: האקדמיה למקצועות המיץ – המכללה האקדמיץ

קמפיין האקדמיץ של פרימור
קמפיין האקדמיץ של פרימור

מותג פרימור של יצרנית המיצים והנקטרים חברת גניר בע"מ בקיבוץ גת, משיק קמפיין חדש במסגרת אסטרטגיית 'זה לא אנחנו זה התפוזים' אשר במרכזו "המכללה האקדמיץ" – אקדמיה ללימוד מקצועות המיץ והסחיטה, אשר מטרתה להעביר את המורשת והמקצועיות של פרימור ומיועדת לאלו אשר רוצים להתמחות בלא לעשות כלום (חוץ מאשר לסחוט תפוזים טעימים וטריים). הסרטון מציג את תלמידי ה'אקדמיה' הלומדים במסלולים ייחודים בסביבה של הפרדס, בהם מיצפטים (משפטים), מיצטיקה (מיסטיקה), פרילוסופיה (פילוסופיה), פריזיקה גלעינית (פיזיקה גרעינית) ועוד. במקביל תעלה "פרימור" אתר "אקדמיץ" שיכלול פעילויות מגוונות. המהלך באמצעות משרד הפרסום יהושע\TBWA.

לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת מותג פרימור: "מיץ התפוזים ומיץ הרימונים של "פרימור" הינם המיצים המובילים והפופולאריים ביותר בישראל. ביקשנו לחקות את ערך המומחיות שלנו כסוחטי מיצים ולהעביר את המסר לצרכן באמצעות חניכה של 'אקדמיה' למקצועות המיץ והסחיטה. אנו נמשיך בקו הזה ונחנוך סביבו בכל פעם פעילות דיגיטלית מהנה".

קרדיטים
סמנכ"ל לקוחות: שחר בן נעים סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק מנהל קריאטיב: עדו קריב ארט: יונתן בלידן קופי: טל יגר תקציבאי: ניר עמירם פלנר: אורי אשכנזי מדיה: נבו כרמי, רונה וולברום הפקה: עופר חג'יוב, אלה שרייר חברת הפקה: מיאלמה במאי: האחים פז – יואב ודורון פז

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים