ברוך הבא גלעד

גלעד שליט יורד מהמסוק ומצדיע לראש הממשלה בנימין נתניהו
גלעד שליט יורד מהמסוק ומצדיע לראש הממשלה בנימין נתניהו

שוטף+ 1941 וזה בקטנה, בלי מאמץ
אם נתאמץ נוכל לסחוט עוד קצת, עוד הרבה, אולי בפעם הבאה זה יהיה שוטף+ אינסוף. מוסר, יושרה, הגינות ואפילו אכפתיות בסיסית, אנושית, קטנה, קטנטנה, אלו מצרכים להצהרות ויחסי ציבור, לרייטינג היומי בתקשורת, אבל בפועל, ביומיום, בשגרה הכי שגרתית של חיינו כאן במדינה, גם אם תחפש בטלסקופ הכי מגדיל, לא בקלות תמצא אותן חיות, נושמות, קיימות. בטח לא בממשלה, לא בזו הנוכחית ובטח שלא בקודמתה.

מוסר התשלומים החדש של המדינה תופס תאוצה
לעיריות מותר לשלם שוטף+ 120 ובין לבין להרוס עסקים קטנים, פשוט, כי העיריות יכולות ועסקים קטנים לא יכולים. בעיקר לא יכולים לשרוד בלי כסף. לחברות כוח אדם מותר לגבות שכר מלא מהמעסיקים על כל עובד ולשלם לו רק על ימי עבודה בפועל, את השכר הכי מינימאלי שאפשר, בלי תנאים, בלי יחס, בלי קביעות, בלי שום וודאות, בלי שום מחר, פשוט כי הן שולטות והן מקורבות והן יכולות ואין מי שיעז להיכנס בהן… לקבלני כוח האדם מותר לקחת פספורטים של עובדים זרים ולכלוא אותם במרתפים עגומים, חסרי אור, חסרי אוויר, חסרי תקווה, כי הרשויות ממילא לא עושות דבר וכי הם יכולים.

למורים מותר להרביץ לתלמידים כי נמאס להם מחוסר הגיבוי של המערכת וכי הם כבר לא יכולים… לרופאים מותר לעבוד באותה שעה גם בבית החולים וגם בקליניקה הפרטית, פשוט כי הם יכולים. לעובדים סוציאליים מותר לשבות חודשים בלי שאיש מתייחס אליהם, פשוט כי הם כבר לא יכולים יותר… וגם לממשלות מותר להסתכל בעיניים להורים, ששלחו את בניהם להגן על המולדת ולהתעלם, שוטף+ 1941, פשוט כי הן חזקות, הן מקומבנות והן יכולות.

גלעד שליט - תנאי ההתקשרות החדשים של המדינה
גלעד שליט - תנאי ההתקשרות החדשים של המדינה

שוטף+ 1941, שאתה רק נותן, ואנחנו רק לוקחים
יחסי העובד- מעביד החדשים של המדינה נכתבים מידי יום בדם: בדם עובדים, בדם זרים, בדם חיילים, בדם נשים, בדם מיעוטים, בדם עולים, בדם הבנים. המסר של המדינה ברור: צא, הילחם, תגן, תקריב, תחזור, אל תחזור או שתמתין בשקט עד שאנחנו נחליט להחזיר אותך כשיתאים לנו, למדינה, לראש, לטיימינג, לנסיבות, לצרכים, ובעיקר לאינטרסים. כי בשורה תחתונה, הכי תחתונה שיש, הכול אישי. הכול נקודתי. ובעיקר, הכול כל כך פוליטי.

J14
מזל שדפני קמה והחליטה שנמאס לה לעבוד בלי עתיד ובלי אופק, מזל שבפייסבוק נוצרה המחאה החברתית הכי גדולה שידעה ישראל מעודה, מזל שאבא של שליט החליט לצאת מהארון, מהפולניות, מהנימוסיות, מהענווה ומההליכה על ביצים, כדי לא להרגיז את השליטים כאן ואת המחבלים שם, והתחיל להשמיע קול בוטה, כועס, משתלח ודורש. מזל. מזל שנועם גילה סוף סוף שהוא יכול.

מזל שראש הממשלה היה חייב נואשות 'מסיח דעת' מהותי, שיאפשר לו להבטיח את הבחירות הבאות (ואל תטעו, הוא כבר נבחר מחדש, בלי יועצים אסטרטגים, בלי קמפיינים, בלי פתרונות למחאה, פשוט כי הוא הראה לכולנו שהוא, בניגוד לכל השאר יכול). מזל שהוא האמין שהוא יכול ומזל שניתב את היכולת שלו לשחרור שלך גלעד. מזל.

מזל שאנחנו כעם, למרות היותנו במדינתנו, בארצנו, ממשיכים להרגיש כמו נטע זר, חסר שורשים, חסר שקט, חסר ביטחון, ודרשנו, 1941 ימים, ולא הרפינו, שיחזירו לנו את הערך, כדי שנרגיש שעלינו שוב על הדרך. כי לרגע קט, משך שבוע ויותר, הצלחנו, מרביתנו, רק מהמחשבה שאנחנו איתך גלעד ושאתה גלעד איתנו, להרגיש שוב כעם. עם אחד. עם חזק. עם שמגן על ערכיו. עם שבטוח בדרכיו. עם שלמנהיגיו, גם אם זה רק ליום אחד, יש חזון, יש ערך, יש התחלה של דרך.

גלעד שליט יורד מהמסוק ומצדיע לראש הממשלה בנימין נתניהו
גלעד שליט יורד מהמסוק ומצדיע לראש הממשלה בנימין נתניהו

ברוך הבא, גלעד
קח לך שבועיים פס, תתאקלם, תהנה, תנשום את האוויר ואת ההילה של המצפה, תחבק את אמא, תחבק את אבא, תחבק את כל המשפחה, שמשך שוטף+ 1941 ימים עצרה את נשימתה. הקפיאה את חייה. אל תילחץ מזה שכולנו, כמעט כולנו רוצים לחבק אותך. חלק לא יסתפקו בחיבוק מטפורי ויגיעו עד אליך, עד הבית, תנשום עמוק ותתאפק, כי הכול בא מהמשמעות הכבדה שהעמסנו על כתפיך הצרות, בשעה שאתה שהית עמוק במעמקי הבורות. תעניק בלעדיות לערוץ 22 או ל- 10. הערוץ הראשון אם לא ידעת, ממש לא באופנה. תכתוב ספר, יעשו ממנו סרט, כוכב בין לאומי יקבל 10 או 20 מיליון דולר במזומן על 3 חודשי צינוק… סליחה 3 חודשי צילום… לא משנה, אתה קיבלת בחזרה אותנו ואת החיים. קח לך אוויר, קח לך ת'זמן. תגלה מחדש מי אתה, תהיה מי שאתה רוצה ויכול להיות היום. אל תחשוב על המחר, חייה את הרגע, חייה את הכאן ועכשיו, כי ממילא, גם לנו, לא ברור מה יהיה כאן מחר. אל תתחשב באף אחד, תעשה או אל תעשה רק מה שבא לך ויכול וטוב לך. ושלרגע לא תתבלבל, בעוד חודשיים גלעד, יש סיכוי שתקבל מהרשויות זימון למילואים, דרישה לתשלום ביטוח לאומי או מיסים, וועדה לבחינת והורדת אחוזי הנכות הזמניים המגוחכים… אל תתעצבן גלעד, קח הכול בקלילות, כי השוטף+ 1941 שלנו שילם את החוב שלך למדינה, לעולם וליקום לכל 100 שנות חייך הבאות. וכי בעיקרון, באמת גלעד שאתה יכול.

'גלעד שליט הצטרף לפייסבוק' – סטיקר שעשיתי מתוך פרויקט מיוחד של ידיעות אחרונות היום.

גלעד שליט הצטרף לפייסבוק, סטיקר שלי מתוך פרויקט של ידיעות אחרונות
גלעד שליט הצטרף לפייסבוק, סטיקר שלי מתוך פרויקט של ידיעות אחרונות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. לא טיפול, לא תמיכה, לא שיקום, לא משפחה, לא חברים, לא חיים.
    הכי חשוב ודחוף שיעשה פייסבוק.
    זה הדבר הכי חשוב בחיים וביקום.
    חבל שהחמאס לא חטף את הצוקרברג הזה בדיוק באותו זמן.

  2. כשמוציאים את כל הקוצים הכואבים של מה שנאמר כאן, מרגישים את ההתרגשות הגדולה ואת הכאב על הזמן הממושך שחיכינו ליום המיוחל הזה!

סגור לתגובות.

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים