מזבלה.קום

מעיין יחבס זכה בתקציב הסושייאל של מותג המשקפיים Xray

מעיין יחבס, צילום: עומרי שפירא
מעיין יחבס, צילום: עומרי שפירא

MY Social, סוכנות המדיה החברתית הצעירה והמדוברת של מעיין יחבס, ממשיכה להתרחב והפעם מצרפת אליה את מותג משקפי השמש Xray. תקציב Xray Eyewear מצטרף למותגי אופנה ולייפסטייל נוספים שמנוהלים על ידי יחבס במדיה החברית, ביניהם; אדידס, ג'ק קובה ו-Padani. יחבס אף מספק מגוון פתרונות ושירותים דיגיטלים בניהול פעילות ה'פייסבוק' של Factory 54 ולאחרונה גם חבר לקניון 'עיר ימים' שלהגדרתו מחזיק היום בתמהיל האופנה המגוון ביותר בקטגוריית הקניונים; "אנחנו רק בתחילת עבודתנו המשותפת עם קניון עיר ימים, וגם שם יש לנו לא מעט הפתעות בקנה".

"אחד התנאים שלנו לעבודה משותפת עם מותג היא אמון במוצר שלו, ו-Xray עונה על כל כך מכל הבחינות; הוא צעיר, הוא מגניב, הוא חצוף והרשת החברתית היא הפלטפורמה המושלמת לעבודה עם חומר הגלם הזה. במסגרת הקמפיין הנוכחי שלנו ל-Xray יצאנו לרחובות תל אביב עם מצלמה ובחרנו אנשים אקראיים שמצד אחד עונים על ערכי המותג אבל בעיקר, יהפכו להיות הפנים שמוכרות את משקפי השמש שלנו. אנחנו מאוד מאמינים בשיווק חברתי, ובמקום לצאת לצילומי קמפיין מסורתיים, יש לנו כעת עשרות פרזנטורים רלוונטיים, אנחנו מתייגים אותם, החברים שלהם נחשפים לקמפיין, האינטרקציה כמובן קופצת וזה הסוד לקמפיין חברתי שנותן הוכחות מיידיות" מספר יחבס למזבלה.

מתוך הקמפיין של Xray. צילום: עומרי שפירא
קמפיין Xray. צילום: עומרי שפירא

יחבס התחיל את דרכו במגזין טיים אאוט של יובל סיגלר, ובשנתיים האחרונות הפך לשם עולה בשמי המדיה החברתית בישראל, בין לקוחותיו, מנהל כיום את תקציבי הסושייאל של רשת אגאדיר, יקב הרי גליל, מעדני מיקי, מותג הופלים והעוגיות "מן", ושורה של מסעדות נחשבות וביניהן: פרונטו, בינדלה, יאסו, פלימרקט, מסעדת בתיה המיתולוגית, 110 בורגר, jem's ועוד.

אסטרטגיית הפעילות של יחבס במדיה החברתית כבר חודרת לעולמם של משרדי הפרסום המסורתיים. משרדי הפרסום הגדולים שהזניחו בשנים האחרונות את המרדף אחר הסושייאל כבר חוזרים למירוץ ומקימים מחלקות סושייאל אינהאוס, מגייסים טאלנטים ממשרדים מובילים בתחום ואף עוברים הליכי רה-ארגון בזרועות הדיגיטל.

"העבודה המשותפת שלנו עם Xray היא עוד הוכחה לכך שמותגים מבינים היום את הכוח האדיר של שיווק בסושיאל, ומבינים שזו פלטפורמה שיש לה שפה וחיים משל עצמה. היופי הוא להוביל את דעת קהל מתוך הרשתות החברתיות, ולאו דווקא במדיה המסורתית. השבוע נתבשרנו מ-Xray שהקמפיין הזה מתוכנן להגיע גם לסניפים עצמם, ומהו סיפור הצלחה של קמפיין שהתחיל בסושיאל אם לא זה?" מסכם יחבס.

קמפיין Xray. צילום: עומרי שפירא
קמפיין Xray. צילום: עומרי שפירא
קמפיין Xray. צילום: עומרי שפירא
קמפיין Xray. צילום: עומרי שפירא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים