5 תקציבים וטאלנט חדש במשרד היח"צ של גל ואלמוג בייסברג

גל בייסברג
גל בייסברג

משרד האסטרטגיה ויחסי הציבור 'גל תקשורת' של האחים גל ואלמוג בייסברג, פותח את 2017 עם 5 תקציבים חדשים שנוספו למשרד וזאת במקביל ל-8 תקציבים שגייס לפני מספר חודשים. אל רשימת הלקוחות של 'גל תקשורת' מתווספים ארגון 'נפש בנפש', עמותת 'עתיד פלוס', יצרנית הבלוקים 'טרמודן', המכינה הקדם צבאית 'תבור' ומגדלי Global Tower (גלובל טאוור השקעות).

החברה שבבעלות האחים בייסברג; גל, מייסד ומנכ"ל החברה ואלמוג, מנהל הקריאייטיב ומקים המחלקה הדיגיטאלית בחברה, פועלת בתחום כעשר שנים וטיפלה במשך הזמן במגוון רחב של לקוחות מתחומי התכנון והבנייה, הקמעונאות, הלייף סטייל, הפוליטיקה, החינוך ומייצגת גם גופים וארגונים ציבוריים.

החברה מעסיקה כיום 8 יועצי תקשורת בעלי ניסיון רב, שמילאו תפקידים בכירים בחברות מקבילות בתחום היח"צ והאסטרטגיה ובארגונים מוסדיים ופרטיים. לאחרונה ולאור הרחבת מחלקת הדיגיטל, גייסה החברה את מייק וייצמן, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל מחלקת דיגיטל ב"רימון-כהן-שינקמן".

גל בייסברג, מייסד החברה: "בחציון הראשון לשנת 2016 קיבלנו החלטה אסטרטגית לצמוח בצורה מבוקרת, להעשיר את צוות היועצים ולבנות תשתית איתנה לקראת שנת 2017 וכך היה. בחציון האחרון של השנה ריכזנו מאמצים בצמיחת החברה והתוצאות לא איחרו לבוא. בנוסף לגיוס לקוחות חדשים, החלטנו להתרחב לאפיקים נוספים ובין היתר, הקמנו מחלקה דיגיטלית אשר תומכת בלקוחות החברה ולמעשה מרכזת את המסר בבית אחד" בייסברג מוסיף: "אחרי שנים רבות של התמקצעות ופיתוח יכולות החלטנו להביא את החברה למקומה הראוי, אין לי ספק כי בשנת 2017 תשלים החברה את הפריצה קדימה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. דור חדש של יחצ״נים: פוערי פה חסרי מילים, תאבי בצע חסרי סגנון, רודפי פרסום חסרי כריזמה, שקרנים.
    ענף שדורדר לתחתית פח האשפה על ידי אנשים חסרי כישרון, חסרי השכלה וחסרי כישורים!

  2. קשקשנים.
    אני לקוח של בייסברג 5 שנים.
    חברה שמתנהלת בשקיפות, בחריצות וחדות שאין כדוגמתה.

    גל הוא אסטרטג מבטן ולידה והתוצאות אצלנו בארגון מדברות על זה.

  3. מצטרף ליובל.מדובר בכלומניק שלא מצליח להחזיק עובדים יותר מחודש. למשרד שלו יש נסיון של בקושי שלוש שנים ומלבד איל רביד שאלוהים יודע מה הוא עושה איתו החזקתי ממנו איש חכם….אין לו שום לקוח משמעותי באמת.

  4. צודק.מנסיון עבודה איתו הוא נפוח מחשיבות עצמית ללא סיבה הנראית לעין ובאשר לנסיון של עשר שנים …חחחח הוא הקים את המשרד המפואר שלו בדיוק לפני שלוש שנים ותכל׳ס החזקתי מאיל רביד יותר חכם מללכת אחרי הכלומניק הזה.

  5. זה לא פשוט לקנא בצורה הרסנית. לעסק של בייסברג אל תדאג. תתעסק באומללות שלך. תסתכל עמוק פנימה, מבעד לפוזת המקלדת, ותגלה שאתה צריך טיפול.

  6. זה כל כך עצוב לראות טמבל כזה שמתייחס לעצמו ול"פירמה" שלו בכזו רצינות בעוד הוא יושב בחדרון קטן איפה שהוא באזור השפלה ומבלבל בביצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים