משרד היח"צ של שיר פינטו מתרחב, מגייס שורה של תקציבים חדשים

הלקוחות החדשים של פינטו
הלקוחות החדשים של פינטו

סוכנות יחסי הציבור של שיר פינטו (23) ממשיכה לגדול ולבסס את מעמדו של פינטו כדור ההמשך בעולם היח"צ הישראלי.

עם שורה של מיוצגים כמו המאסטרו צביקה פיק, DJ סקאזי, נועה קירל, חן אהרוני, DJ גל מלכה, מיכל הקטנה, מורן אטיאס וסוכנות הייצוג רוברטו בן שושן, שזוכים לליווי אישי של פינטו, היחצן הצעיר מצליח אט אט לבסס פורטפוליו לקוחות מרשים שמורכב מכמה מהשמות החמים ביותר בתעשיית המוזיקה הישראלית.

שיר פינטו
שיר פינטו

באחרונה הרחיב פינטו את מחלקת האמנים במשרדו, אליה מצטרפים מספר תקציבים חדשים, בהם: הזמר הים תיכוני איתי לוי המנוהל ע"י ליאם הפקות של בני פרץ ואייל גולן. לוי שנחשב לשם עולה בתחומו, הופיע בחודש שעבר ולראשונה בקיסריה, הוציא את אלבומו הרביעי "שורדים אהבה" ומשתתף בעונה החדשה של "מחוברים פלוס" שתעלה ב-19 בספטמבר בהוט 3.

אל לוי מצטרף הקוסם חזי דין שתוכניתו "קסם אישי" משודרת בימים אלה ב'קשת' לצד המופע "חזי דין מדהים" שמתקיים ברחבי הארץ. גם הרכב "שמעון ולוי", יוצאי שוטי הנבואה שהשיקו באחרונה סינגל חדש בשם "עולים בסולם" מצטרפים לפינטו.

לקינוח – גם משפחת קירל מרחיבה את פעילותה עם פינטו, וזאת לאור הקריירה החדשה של עופרי קירל, אחיה של הכוכבת הצעירה נועה קירל, שבימים אלה החל את צעדיו הראשונים בתחום ואף הוציא את סינגל הבכורה שלו "כמו שעון".

קרדיטים תמונות: חזי דין (צילום: ליאור פינקסון), איתי לוי (צילום: דודי חסון), שיר פינטו (צילום: אנסטסיה שמואלוב), עופרי קירל (צילום: פזית גאוטה).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים