ג'רי בנינגהוף מונה למנהל השיווק והמכירות של מותג אייבלס אנד היימן מבית מעדני יחיעם

יחיעם
יחיעם

מותג הפסטרמות והנקניקים 'יחיעם' מודיע על מינויו של ג'רי בנינגהוף (Gary Benninghoff) שישמש כמנהל השיווק והמכירות של קבוצת "מעדני יחיעם" בארה"ב. בניגהוף, תושב ניו יורק בעל 25 שנות ניסיון בתחום, כיהן בעבר בתפקידים בכירים בתחום השיווק והמכירות בכמה מהחברות המובילות בתחום, בהן: היינץ, קראפט – פרוקטר אנד גמבל ונוספות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מערך השיווק והמכירות של מותגי חברת יחיעם בארה"ב, כולל מותג חברת הבת האמריקאית של יחיעם A&H (אייבלס אנד היימן).

ג'רי בנינגהוף
ג'רי בנינגהוף

את חברת Abeles & Heymann (אייבלס אנד היימן), הנחשבת למותג בתחום מעדני הבשר, עם היסטוריה של מעל ל-60 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים, רכשה קבוצת יחיעם ב-2012. כל מוצרי החברה מיוצרים מ- 100% בשר בקר, כשעל לקוחותיה נמנות רשתות השיווק המובילות בארה"ב.

יוחאי נאמן, מנכ"ל מעדני יחיעם, מסר: "יחיעם הינה היצואנית המובילה של מעדני בשר מישראל לארה"ב, לאירופה ולקנדה. בשנת 2017 צפויה החברה לייצא מעדני בשר בהיקף כספי של כ-30 מיליון שקלים. השוק האמריקאי הינו שוק היעד העיקרי של החברה בחו"ל. לדבריו, שילוב הכוחות שבין היצוא מישראל ובין היצור בארה"ב, הופך את יחיעם לשחקנית מובילה בשוק האמריקאי הכשר בתחום מעדני הבשר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים