אל תפספסו את סרטון החתולים הזה: יהושע\TBWA בסרטון לציון יום המאבק באלימות נגד נשים

חתולים בכל מקום
חתולים בכל מקום

היום, ה-25.11, הוא יום המאבק באלימות נגד נשים. לציום יום המאבק, אנשי ונשות משרד הפרסום יהושע\TBWA משיקים מהלך יזום ברשת להעלאת המודעות. כולם אוהבים חתולים או לפחות אלה שלא רוצים לעשות להם טרנספר, יתרה מכך, האינטרנט בייסיקלי מבוסס על חתולים, ובהתבסס על התובנה הזו ולאור העובדה שסרטונים שעולים לפייסבוק לרוב רצים בניגון אוטומטי וללא סאונד בפיד של הגולשים, יצרו במשרד הפרסום סרטון ייעודי, אשר ברקע שלו נשמעת אישה שסובלת מאלימות.

מטרת הסרטון של יהושע היא חשיפתו בפני הגולשים בפיד של פייסבוק, אלה יפתחו את הרמקולים בכדי ליהנות מעוד וידאו חמדמד של חתולים, אלא שאז תתגלה בפניהם הפתעה לא נעימה, לאלימות כלפי נשים, שכמו בחיים האמיתיים – תמיד נמצאת שם ואנחנו לא תמיד מתייחסים.

השימוש בהפעלה האוטומטית של סרטוני הפייסבוק ולאור ההתנהגות הטבעית של רוב צרכני הוידאו ברשת, תחשוף יותר אנשים אל התופעה, ובתקווה גם תגרום ליותר אנשים לעזוב לרגע את ההומור והגאגים השגרתיים שאנחנו מתעסקים בהם ולהתייחס לנושאים חשובים וקריטיים כמו אלימות נגד נשים.

שמעתם? עכשיו אתם באמת חייבים לשתף

קרדיטים
סמנכ"לי קריאייטיב: דודו דהן, מאיה שרן, עדו קריב קופי, הקלטות ועריכה: יובל פרחי, חזקוש ישורון ארט: סבטה לויטס, אבישי קשת שחקנית: שירי הינדי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים