הסלבריטאים מתגייסים למען הדו קיום: סטודנטים בבינתחומי בפרסומת לעמותת אפשר אחרת

candofid

משה איבגי, אושרי כהן, אפרת גוש, רננה רז, לוסי אהריש, אנחל בונני, לירית לבן, ג'ורג' איסקנדר, פותנה ג'אבר, אורי בנאי, הילה וידור, הילי ילון, גילי סער, מירה עווד, שלמה וישינסקי ויוסוף אבו ורדה נרתמו למען עמותת 'אפשר אחרת', שחוגגת השנה 15 שנים לפעילותה.

אושרי כהן: "היום כולם צינים לגבי הדו קיום. אנחנו באנו לצלם היום וידיאו לעמותת "אפשר אחרת" שזו עמותה שרוצה להוכיח שבאמת אפשר אחרת ואפשר לחיות בדו קיום, ערבים ויהודים, וזה מתחיל בילדים ובנוער, הם עושים המון המון פעילויות של ביחד שמקרבות את הילדים. ככה לאט לאט מורידים סטריאוטיפים ואומרים שאפשר לחיות אחד עם השני ולא צריך לפחד אחד מהשני, ושבסך הכל כולנו בני אדם עד כמה שזה נשמע מוזר. כולנו בני אדם, גם יהודים וערבים ואנחנו כן יכולים לחיות יחד", מספר אושרי, "אם הם לא יאמינו,הילדים, אז באמת אין לנו שום עתיד, אנחנו צריכים רק לעזור להם להאמין שאפשר אחרת ואז יהיה פה שינוי".

'אפשר אחרת' מפגישה בין ילדים יהודים וערבים, בכל הגילאים, בכל רחבי הארץ ופשוט עושה את זה אחרת. בעזרת העמותה נפרץ מעגל הסטריאוטיפים ונוצרות חברויות אמיתיות בין ערבים ליהודים ואפילו ראשי ערים. אלפי ילדים, יהודים וערבים, בגילאי הגן, בתי הספר היסודי, חטיבת הביניים והתיכון כבר השתתפו במפגשים של העמותה. סדנאות מוסיקה, דרמה, אמנות פלסטית וספורט מהווים גשר שבאמצעותו לומדים הילדים להכיר אלה את אלה. העמותה פועלת בערים בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום. לפעילות העמותה שותפים ראשי ערים ויישובים, אנשי חינוך ומנהלים, מתנדבים מהקהילה, צוותי בתי הספר והורי התלמידים.

הילי ילון, שחקנית ומנחה בעמותת "אפשר אחרת": "אני לא דוברת ערבית, ואני רואה כמה שהמשחק מקרב בין יהודים לערבים ובעצם לא צריך את השפה ועדיין אפשר למצוא דברים משותפים", מספרת ילון. "אני זוכרת ילד מאוד ספציפי שהיה בהתחלה מאוד מפוחד ואח"כ פתאום הוא מאוד נפתח ואפילו שמר על קשר עם ילד מהדת השנייה וזה סיפוק ענק. אני מקווה שאנשים באמת יתחילו להאמין שאפשר אחרת, שלא יפחדו אחד מהשני, בא לי שזה ישנה וגם ערבים וגם יהודים ינסו להתקרב אחד לשני".

את הקמפיין הובילה קבוצת סטודנטיות שנה ג' (מור שמיר, שיר אייל, גאיה רז, עינת שפיר ושני בן שם) מבית הספר סמי עופר לתקשורת בבינתחומי הרצליה הלומדות בהתמחות תקשורת שיכנועית. התמחות תקשורת שיכנועית מכשירה את הסטודנטים הלומדים בה למקצועות הפרסום באמצעות Adventure IDC – תכנית לימודים המדמה משרד פרסום ויח"צ ומאפשרת לסטודנטים התנסות בקמפיינים אמתיים המקדמים ארגונים חברתיים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. כל מילה זהב. נמאסו כל עובדי השם שסבורים שאדמה חשובה מאנשים. הרגבים שהובטחו לאברהם אבינו מקדשים את תג מחיר והשנאה לערבים.

  2. ושלא תעזו להתקרב לילדים שלנו!!! חבורת פודלים! חולי נפש! מתוסבכים עם אפס כבוד וזהות עצמית. מזוכיסטים. המרחמים על האוייב ומתאכזרים לבני עמכם. נראה אתכם עושים את רבע המאמץ לדו-קיום עם החרדים והמתנחלים. חבורת חלאות אדם במעטה של יפי נפש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים