הוט משיקה את פייבר בוקס – הכוכבים יוצאים נגד מהפכת HOT Fiber Box

fiberbox

הוט משיקה את HOT FiberBox (הוט פייבר בוקס), סטרימר ראוטר המחבר בין כל שירותי התקשורת בבית; טלוויזיה, אינטרנט וטלפון, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG וחברת מנצ (אונליין) וחברת אג'נט אינטראקטיב – gent@.

את מהלך ההשקה פצח שילוט החוצות (קליק), לאחריו סרטון טיזר קצר "מה הקפיץ את הכוכבים?" (ראו מטה) ועתה פרסומת הטלוויזיה עם כוכבים שונים מסדרות המקור של הוט; משה איבגי, שלומי קוריאט, צחי נוי, אלירז שדה, ציפי שביט ונוספים אשר "יוצאים" נגד מכשיר ה-Fiber Box החדש. מתוך הפרסומת: "כוכבים יקרים, כדאי שתתרגלו, הוט פייבר בוקס, חוויית תקשורת חדשה בקופסה חכמה אחת. מצטרפים לטריפל פייבר בוקס, ומקבלים את הקופסא ללא תשלום".

בגיזרת הדיגיטל, מנצ, משרד הפרסום המשותף של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר, עלו עם פעילות שיווקית בפייסבוק, דיספליי באתרים שונים, פרי-רולים ביו טיוב ומיניסייט. בפעילות הפייסבוק, אבי "הטחול" אסולין (השחקן שלומי קוריאט), משתלט על עמוד הפייסבוק של הוט, אשר זוכה מדי יום לעשרות ומאות תלונות של צרכנים על גביו (תזכורת: הוט ודליפת האשראי), ומבטיח כי עתה ינהלו ביד קשה ויעלים צרכנים אשר לא יבואו לו בטוב.

את הקמפיינים השונים באינטרנט מובילה חברת אג'נט אינטראקטיב שמלווה את כל פעילות הדיגיטל של HOT מזה שש שנים. בין השאר כוללת הפעילות הנוכחית את ניהול כל הקמפיינים בגוגל ויוטיוב, ליווי וייעוץ בהקמת המיניסייטים השונים, מדידת יעדי הקמפיין ושיפור ביחסי ההמרה.

סרטוני הפרי רול של מנצ' באתר יו טיוב

אבי אסולין משתלט על הפייסבוק של הוט, מתוך סטטוסים מצייצים:

סרטון הטיזר:

סרטון הפרסומת המלא:

סרטון יח"צ על מכשיר ה-HOT Fiber Box

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. האתר הרשמי של פייברבוקס עם כל המידע העדכני על המוצר החדש של הוט
    fiberbox.hot.net.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים