כריסטיאנו רונאלדו מחלטר בפרסומת חדשה לחבילת טריפל 200 מגה של הוט

כריסטיאנו רונאלדו, הוט
כריסטיאנו רונאלדו, הוט

כדורגלן העל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, שחקן קבוצת ריאל מדריד וקפטן נבחרת פורטוגל בכדורגל, מככב בקמפיין חדש של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG לקידום חבילת ה-200 מגה של חברת הוט (hot). במסגרת סרטון הפרסומת, בו מככבים גם קבוצת הקומיקאים 'שלישיית מה קשור' (ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי), כוכבי סדרת הטלוויזיה הקומית 'אנחנו במפה' שמשודרת בערוץ HOT3, מתוקשרת חבילת טריפל 200 מגה של הוט, תחת המסר: "יותר מהיר מרונאלדו".

שיתוף הפעולה עם רונאלדו, נעשה במסגרת פעילות קבוצת אלטיס (Altice), חברת האם של הוט, שבחרה בכדורגלן הפורטוגלי כפרזנטור לאור כך שהוא משקף את קצב התפתחותה של הקבוצה העולמית, שעסקיה מתמקדים בשירותי סיבים אופטיים, רשת דור 4, פס רחב, תוכן ומדיה. הקמפיין בכיכובו של רונאלדו יעלה בכל המדינות בהן פעילה קבוצת אלטיס, ביניהן: ישראל, פורטוגל, צרפת, בלגיה, שווייץ, ארצות הברית, הרפובליקה הדומיניקנית ולוקסמבורג.

על הבחירה ברונאלדו כפרזנטור, מסרה טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט: "רונאלדו משתלב בשפה הפרסומית של הוט, המציבה בפרונט את כוכבי תוכניות המקור שלה. אנו שמחים לשתף פעולה עם שחקן מוביל בקנה-מידה בינלאומי, המסמל מצוינות ומובילות המתחברים עם ערכי החברה".

צפו גם: כריסטיאנו רונאלדו מפרגן לישראל בטוויטר ובפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. וואלה אני לא אוהד של ריאל רק של ברצלונה אבל אני מעריך את זה שרונאלדו בא לישראל להצטלם בפרסומת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים